單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


1#
發表於 13-1-21 23:58 |只看該作者
終於都生左喇 18號朝早6點見紅, 14:00入院, 19號零晨3點開始陣痛15分鐘,持續34小時, 20號下午4點去左做波淅運動舒緩陣痛,7點開始變4,5分鐘一次,痛到9點,我痛到反胃,漂冷汗,休克,問姑娘有無舒緩,佢話打止痛針或無痛但佢講到有副作用又無用咁,所以我忍,忍到佢交完另外個姑娘見到我痛到想死,幫我查只開左2度,我都好佩服自己完全死忍難忍,無叫過哎過,12點搵左醫生幫我抽血驗種豆,個實習醫生,吾知係咪玩野,種兩次先種到,之後又話要駁胎心機再留意有報告同埋睇醫生得吾得閒,到21號朝2點半又話產房有位推我落去,痛到想死既我到左4點9開到7度,醫生又話第一胎無咁快叫我等下,同埋已經無得做無藥,咁我種既豆係白費,點解要咁遲至講呢? 我明明落黎打針??5點半人手穿水,6點8開到9度,我果日想自行了斷,好想斬左下身佢,助產話之話仲痛,仲叫我吾好谷,宮頸未開夠我話我真係頂吾順要疴了,7點10度ready...疴左十幾次,兩下思裂痛到我終於叫左出黎,事後話可係剪會陰痛係亞b自己撐出黎既痛,朝早7點半,亞b終於出世, 重7.249磅,跟住就話等醫生縫針,等呀!等到9點半係我差吾多舒緩下身痛佢先又幫我縫傷口,又係實習,研究左一陣話太深吾識,又等醫生縫10點縫左9個字,縫左4針,12線,我終於解放了… 痛左3日,為左你我真係值得! 宜家只係攰到虛脫仲未落到床,雖然亞b,8成勁似個衰人,但亞b好過,除左出世,全程八卦望野,無喊過


複式洋房

積分: 405


2#
發表於 13-1-22 00:12 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

恭喜呀
辛苦曬錫返你


禁止訪問

積分: 4077


3#
發表於 13-1-22 00:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76899

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 13-1-22 00:30 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

恭喜恭喜好好休息


人與人之間的感情很脆弱~ 珍惜那個能夠讓你做回真正自己既人~ 活在當下!


禁止訪問

積分: 13736


5#
發表於 13-1-22 00:39 |只看該作者

回覆:iki1118 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 107226


6#
發表於 13-1-22 01:05 |只看該作者
恭喜晒!新年大人and小B開心快樂!
玩具萬歲!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


7#
發表於 13-1-22 01:49 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

係,我發現母親既偉大,果種痛


複式洋房

積分: 249


8#
發表於 13-1-22 02:27 |只看該作者
唔好再諗o的唔負責任既男人依家最重要有屋企人幫你手照顧bb同支持你,湊bb頭三個月都會好幸苦未介夜奶,你要等到三個月後先會無咁幸苦,我同你都係一樣80後的未婚媽媽我個b都就黎三個月佢都少左食夜奶^^,日後既路你同bb一齊開開心心生活就得喇,依家個社會多左好多人做未婚媽媽,所以唔駛驚咁多野依家大把人都係咁~加油呀俾心機湊b


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


9#
發表於 13-1-22 05:34 |只看該作者

引用:唔好再諗o的唔負責任既男人依家最重要有屋

原帖由 candycandysin 於 13-01-22 發表
唔好再諗o的唔負責任既男人依家最重要有屋企人幫你手照顧bb同支持你,湊bb頭三個月都會好幸苦未介夜奶,你要 ...
係,只係bb似佢,我吾掋嘛,話哂我咁辛苦,但bb健康,我心滿意足了!

點評

fitfish  大大下就似番你!邊個揍似邊個!  發表於 13-1-22 13:42


男爵府

積分: 7667

月餅勳章


10#
發表於 13-1-22 08:19 |只看該作者

回覆:iki1118 的帖子

恭喜!未來日子,你要加油!


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-1-22 09:00 |只看該作者
iki1118 發表於 13-1-22 05:34
係,只係bb似佢,我吾掋嘛,話哂我咁辛苦,但bb健康,我心滿意足了!

樓主, 恭喜哂... 好好休息呀.....

你放心, bb 既樣天天都變.. 我仔一歲前個樣似足個老豆.. 之後愈大愈似我, 我再無聽個有人話亞仔似個老豆....

分享笑話你知, 一年級時去亞仔學校觀課, 亞仔成班同學見到我好好笑, 重有位肥妹仔問我: 姨姨, 點解你個樣咁似 xxx 既....

笑屎禾啦..... ahhahahahahh.....所以, 你而家唔好諗咁多, 想喊就喊, 想訓就訓... 坐月好緊要架, 我就係無坐月所以而家就身體好差...
今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


禁止訪問

積分: 581


12#
發表於 13-1-22 10:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2910


13#
發表於 13-1-22 10:44 |只看該作者
恭喜恭喜,你好叻啊,生仔真系好痛,不過痛過後就系幸福....加油,堅持,同BB過一年開心新年^^


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 13-1-22 11:49 |只看該作者
iki1118 發表於 13-1-22 05:34
係,只係bb似佢,我吾掋嘛,話哂我咁辛苦,但bb健康,我心滿意足了!

哈哈哈...噤都得, 你都幾攪笑架啵...

個天幫你送走一個, 依家又比翻一個你...
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


15#
發表於 13-1-22 13:35 |只看該作者

引用:恭喜恭喜我都有D驚到我生要痛咁耐

原帖由 yuriyip 於 13-01-22 發表
恭喜恭喜
我都有D驚到我生要痛咁耐
因人而已!


子爵府

積分: 13408

畀面勳章


16#
發表於 13-1-22 13:36 |只看該作者
iki1118 發表於 13-1-21 23:58
終於都生左喇 18號朝早6點見紅, 14:00入院, 19號零晨3點開始陣痛15分鐘,持續34小時, 20號下午 ...
做左人媽媽,大個女,唔好再諗個衰人,我都係80+未婚生仔仔,依家咪好地地,好好地坐月,有無人幫你呀!加油.....
又到考試周!


王國長老

積分: 119115

王國長老


17#
發表於 13-1-22 13:36 |只看該作者
iki1118 發表於 13-1-21 23:58
終於都生左喇 18號朝早6點見紅, 14:00入院, 19號零晨3點開始陣痛15分鐘,持續34小時, 20號下午 ...

唔好諗個男人, BB係妳既, 以後都只係妳既! 咁辛苦生佢出黎, 好好養大佢, BB只會愛妳一個!

恭喜晒!
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


18#
發表於 13-1-22 13:36 |只看該作者

引用:Quote:iki1118+發表於+13-1-22+05:34+係,

原帖由 catfitfit 於 13-01-22 發表
哈哈哈...噤都得, 你都幾攪笑架啵...

個天幫你送走一個, 依家又比翻一個你...
兩樣野,個人幫我送走瘟神,比番個天使我!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


19#
發表於 13-1-22 13:37 |只看該作者

引用:Quote:iki1118+發表於+13-1-21+23:58+終於

原帖由 bbricky 於 13-01-22 發表
做左人媽媽,大個女,唔好再諗個衰人,我都係80+未婚生仔仔,依家咪好地地,好好地坐月,有無人幫你呀!加油.....: ...
有卦,不過…


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


20#
發表於 13-1-22 13:38 |只看該作者

引用:Quote:iki1118+發表於+13-1-22+05:34+係,

原帖由 dordor1207 於 13-01-22 發表
樓主, 恭喜哂... 好好休息呀.....

你放心, bb 既樣天天都變.. 我仔一歲前個樣似足個老豆.. 之後愈大愈似 ...
岩先我同亞媽講亞b無喊,佢話咁好囉,佢咁可憐! 咁咪易湊,我話點解可憐,我以為講我生辛苦。佢話見到亞b流眼淚,個衰人要就比佢,話將來我點養,無老豆! 人地都係一家人,係你自己先話要返。我好奈,都已成事實… 乜我好可憐咩?

點評

fitfish  你唔可憐!  發表於 13-1-22 13:45

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo