懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   5


男爵府

積分: 6527

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 11-11-3 08:02 |只看該作者

陣痛時好多人都會流好多汗,基本上係體能大挑戰,
同運動員冇分別,都要補充水分。街買嘅電解質飲品好多時都好多糖,
再唔係就好似喊喊哋嘅白色嘢,一啲都唔好味。
其實可以自己整,試下先,到要生時飲到嘅會係心水嘅飲品而唔係『夾硬啃』嘅嘢。

酸嘅----》
1/4 杯鮮青檸檬汁
1/4 杯鮮黃檸檬汁
1 個橙嘅汁
1/4 茶匙海鹽(普通都得啦)
1 公升水

甜嘅----》
2 杯椰汁
1/4 茶匙海鹽
1/4 茶匙蜜糖
1 公升水

要搞嘅----》
2 隻香蕉
3 杯椰汁或 2 杯草莓
1 杯水
1/4 茶匙海鹽
1/2 個檸檬嘅汁


其實最簡單就係要有鹽,檸檬酸,同水。

有冇其他人會自己整,可以share?


大宅

積分: 3189

畀面勳章


2#
發表於 11-11-3 08:57 |只看該作者

回覆:Chocobean 的帖子

我未試過整但睇落好簡單。我個人比較鍾意西柚味,我會用檸檬+西柚。完全唔落糖我覺得唔好飲,我會另加少少糖(我驗血糖低添呀)。




男爵府

積分: 6527

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-11-3 20:17 |只看該作者
Einet2009 發表於 11-11-3 08:57
我未試過整但睇落好簡單。我個人比較鍾意西柚味,我會用檸檬+西柚。完全唔落糖我覺得 ...
西柚都應該會好味喎!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo