自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   855


子爵府

積分: 13347


1#
發表於 14-1-3 21:43 |只看該作者
之前有jm講過飲蒜頭水,對於寒咳同感冒都好,近排我一吸入冷空氣就不停咳,好敏感咳到出街帶口罩d人都怕我,所以就試下啦,做法好簡單,五六粒蒜頭去衣拍一拍,加熱水,焗住至暖,趁暖飲。。。我重加咗兩塊檸檬
唔算難飲,最重要係飲完即晚咳都冇咳過好神奇,不防一試

點評

abc2011313  thx for sharing   發表於 14-2-16 17:12
AK+BB    發表於 14-1-28 17:36
961123    發表於 14-1-27 09:29
88muimui  我一定試, 依家咳到甩肺  發表於 14-1-5 09:33
cherrylemon  Good  發表於 14-1-5 00:20
kellymami    發表於 14-1-4 23:53
是是但但  謝謝分享  發表於 14-1-4 21:04
chilongma    發表於 14-1-4 15:32
lisachu888    發表於 14-1-4 12:34
jerald113  謝  發表於 14-1-4 11:01


子爵府

積分: 12430


2#
發表於 14-1-3 21:52 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

thx for sharing


男爵府

積分: 9719

醒目開學勳章


3#
發表於 14-1-3 21:55 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

焗幾耐呀?

:-P  :-P  :-P


子爵府

積分: 13347


4#
發表於 14-1-3 22:00 |只看該作者

引用:焗幾耐呀?

原帖由 candy32 於 14-01-03 發表
焗幾耐呀?
我焗咗20-25分鐘



珍珠宮

積分: 30535

BK Milk勳章


5#
發表於 14-1-3 22:04 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

真藏先,thx


大宅

積分: 3286


6#
發表於 14-1-3 22:04 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 14-1-3 22:06 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

乾咳得唔得,我老公成日都咳兩聲


水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 14-1-3 22:07 |只看該作者

引用:之前有jm講過飲蒜頭水,對於寒咳同感冒都好

原帖由 janicelui2002 於 14-01-03 發表
之前有jm講過飲蒜頭水,對於寒咳同感冒都好,近排我一吸入冷空氣就不停咳,好敏感咳到出街帶口罩d ...
尋晚試咗,今日咳少咗

未開花 成長中 初二開花 4個花蕾


子爵府

積分: 13347


9#
發表於 14-1-3 22:08 |只看該作者

引用:乾咳得唔得,我老公成日都咳兩聲

原帖由 fanny3315 於 14-01-03 發表
乾咳得唔得,我老公成日都咳兩聲
係點既咳?如果唔識分寒咳/熱咳就試下燉橙啦

點評

AK+BB  not work for me   發表於 14-1-28 17:37
leungsiufan  燉我試過,一啲用都冇  發表於 14-1-27 08:17


公爵府

積分: 28802

2024年龍年勳章 畀面勳章


10#
發表於 14-1-3 22:12 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

要食埋啲蒜頭嗎?




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 14-1-3 22:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanny3315+於+14-01-03+發表

原帖由 janicelui2002 於 14-01-03 發表
係點既咳?如果唔識分寒咳/熱咳就試下燉橙啦
佢本身氣管係弱d,一轉天氣就黎料,聽落似乾咳仲好似有少少鼻水倒流咁呻番入去


子爵府

積分: 13347


12#
發表於 14-1-3 22:19 |只看該作者

引用:要食埋啲蒜頭嗎? +

原帖由 aaaiqc 於 14-01-03 發表
要食埋啲蒜頭嗎?
我冇食


子爵府

積分: 11191

BK Milk勳章 畀面勳章


13#
發表於 14-1-3 22:20 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦




水晶宮

積分: 68555

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 14-1-3 22:20 |只看該作者


子爵府

積分: 13347


15#
發表於 14-1-3 22:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janicelui2002+於+14-01-03+

原帖由 fanny3315 於 14-01-03 發表
佢本身氣管係弱d,一轉天氣就黎料,聽落似乾咳仲好似有少少鼻水倒流咁呻番入去

...
係咪一係唔咳,喉嚨一痕就係咁咳果隻?我就係咁


男爵府

積分: 8442


16#
發表於 14-1-3 22:23 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

要share俾人先得!




伯爵府

積分: 16363

好媽媽勳章


17#
發表於 14-1-3 22:23 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

可以平時煲飯時齊水放幾粒蒜頭一齊煲。我個仔咳了一星期。吃了一次好了很多



點評

AK+BB    發表於 14-1-28 17:38




水晶宮

積分: 68555

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 14-1-3 22:24 |只看該作者
thx


象牙宮

積分: 227977

2024年龍年勳章


19#
發表於 14-1-3 22:26 |只看該作者

引用:之前有jm講過飲蒜頭水,對於寒咳同感冒都好

原帖由 janicelui2002 於 14-01-03 發表
之前有jm講過飲蒜頭水,對於寒咳同感冒都好,近排我一吸入冷空氣就不停咳,好敏感咳到出街帶口罩d ...
更神奇!


子爵府

積分: 13347


20#
發表於 14-1-3 22:26 |只看該作者

引用:可以平時煲飯時齊水放幾粒蒜頭一齊煲。我個

原帖由 angelheart 於 14-01-03 發表
可以平時煲飯時齊水放幾粒蒜頭一齊煲。我個仔咳了一星期。吃了一次好了很多



...
我都聽過


首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo