母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1337


1#
發表於 17-6-23 18:55 |只看該作者
我第一胎時因咩都唔識,係仁安生比姑娘補左奶粉,之後上奶唔ok, 半人奶半奶粉到6個月收工,今胎想全人奶,可向仁安要求嗎?


大宅

積分: 1031


2#
發表於 17-6-23 21:36 |只看該作者
喜氣羊羊b 發表於 17-6-23 18:55
我第一胎時因咩都唔識,係仁安生比姑娘補左奶粉,之後上奶唔ok, 半人奶半奶粉到6個月收工,今胎想全人奶, ...

可以架!


男爵府

積分: 6683


3#
發表於 17-6-23 22:20 |只看該作者
喜氣羊羊b 發表於 17-6-23 18:55
我第一胎時因咩都唔識,係仁安生比姑娘補左奶粉,之後上奶唔ok, 半人奶半奶粉到6個月收工,今胎想全人奶, ...

可以,bb 喊,佢就會call 你去餵


大宅

積分: 1711


4#
發表於 17-6-24 13:23 |只看該作者
喜氣羊羊b 發表於 17-6-23 18:55
我第一胎時因咩都唔識,係仁安生比姑娘補左奶粉,之後上奶唔ok, 半人奶半奶粉到6個月收工,今胎想全人奶, ...

最好找一間第一天落唔到床姑娘也肯抱過來比你餵的醫院。


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo