母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2841


1#
發表於 17-6-28 07:35 |只看該作者
本帖最後由 肉丸小姐 於 18-3-30 23:14 編輯

Del


男爵府

積分: 5747

Xmas吸收勳章


2#
發表於 17-6-30 11:15 |只看該作者
回覆 肉丸小姐 的帖子

我前幾日睇過呀, 我識人都係睇佢, 我同朋友都被話 yesat infection, 我到佢診所時都聽到佢話有個mama yeast infection, 我唔知係咪, 我d 奶好難出,本身都塞左, feel 到chest未林哂但泵唔出, sit 又sit 唔出, 啜又啜唔出 (e.g. 我半夜泵10-15 min 奶, 泵到4安,但chest 未係好林, sit 又sit 唔出, 就引幾次奶陣, 就有7安, 但總共差唔多攪左成個鐘,個chest 先林哂), 佢就話yeast infection, & 大肚時, 我曾經有念珠菌


大宅

積分: 2841


3#
發表於 17-6-30 12:49 |只看該作者
boboyeung 發表於 17-6-30 11:15
回覆 肉丸小姐 的帖子

我前幾日睇過呀, 我識人都係睇佢, 我同朋友都被話 yesat infection, 我到佢診所時都 ...

對,我情況同你一樣。


大宅

積分: 2841


4#
發表於 17-6-30 12:55 |只看該作者
boboyeung 發表於 17-6-30 11:15
回覆 肉丸小姐 的帖子

我前幾日睇過呀, 我識人都係睇佢, 我同朋友都被話 yesat infection, 我到佢診所時都 ...

信佢,跟住佢指示做,真係有效。我就快康復。
我生前都有念珠菌,原來同飲食有關,要戎口清單既食物,我全部常食。
我睇左中醫西醫其他人所謂摧乳師,全部都流到爆。浪費左我成萬蚊
直到睇佢,起初抱住試下心態,但期間又破介,結果好下又覆發,近尼一個月決心全跟足,情況有改善。但仍在努力捱苦


大宅

積分: 2841


5#
發表於 17-6-30 12:57 |只看該作者
boboyeung 發表於 17-6-30 11:15
回覆 肉丸小姐 的帖子

我前幾日睇過呀, 我識人都係睇佢, 我同朋友都被話 yesat infection, 我到佢診所時都 ...

我想睇下有無媽媽康復後,飲食可以回復正常?定要繼續戎口?我已經食到無哂人生樂趣


別墅

積分: 781


6#
發表於 17-6-30 19:17 |只看該作者

回覆樓主:

邊個係奶神呀?


大宅

積分: 1965


7#
發表於 17-6-30 20:29 |只看該作者
肉丸小姐 發表於 17-6-28 07:35
有沒有媽媽睇奶神?
有沒有媽媽有胸部的yeasts infection?!

我都想知呀


洋房

積分: 44


8#
發表於 17-6-30 20:56 |只看該作者
可以PM奶神資料我嗎?? 唔該


別墅

積分: 987


9#
發表於 17-6-30 23:31 |只看該作者
肉丸小姐 發表於 17-6-28 07:35
有沒有媽媽睇奶神?
有沒有媽媽有胸部的yeasts infection?!

邊個係奶神呀?


大宅

積分: 2841


10#
發表於 17-7-1 07:29 |只看該作者
JpAurora 發表於 17-6-30 23:31
邊個係奶神呀?

摧乳師,google打奶神就有詳細介紹。


別墅

積分: 688


11#
發表於 17-7-1 22:05 |只看該作者
肉丸小姐 發表於 17-6-30 12:55
信佢,跟住佢指示做,真係有效。我就快康復。
我生前都有念珠菌,原來同飲食有關,要戎口清單既食物,我全 ...

咁奶神介紹點飲食至啱呀?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo