立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 152
子爵府
積分: 13489
darichie 發表於 17-8-9 16:30 BB食固體好唔好? 如果佢都有胃口食固體,我覺得可以KEEP番下午茶枝奶呀
BLACKCURRENT88 發表於 17-8-9 17:01 7:30 埋身(其實佢啜唔多,可能半夜飲左朝早唔太餓) 9:00早餐(bread+生果) 12:30午餐(半碗至大半碗爛 ...
darichie 發表於 17-8-9 17:08 我反而覺得2:30 & 5:30嘅 tea可以夾埋3pm比人奶 + 餅仔/麵包 晚餐後可以唞陣再食生果
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy