夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


公爵府

積分: 27460


41#
發表於 19-2-16 17:27 |只看該作者
希希1213 發表於 19-2-10 21:28
我會比番你,但要二年後先可以轉名!嘈嘈下我介手,佢話妳唔好大我,我話我係咪大你你知架!跟住自己介左 ...

何必咧,既然佢已經唔愛妳,冇傷害自己,不如更加堅強咁離開佢,反正你咩都話唔要,乾脆就直接離開佢,千其冇為咗一個唔愛自己嘅人,放棄自己,加油!


男爵府

積分: 7772

好媽媽勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 19-2-16 21:29 |只看該作者

回覆樓主:

對一個唔愛自己既人,就算你自尋短見都不癢不痛,沒有感覺,為何你還要傷害自己呢? 你連自己都不愛,仲點會有人愛你? 振作d! 你要活得比賤人好,浪費左22年,你還有浪費多少時間係呢個人身上? 離婚可以自己搞,沒有人唔放過你,係你自己唔放過你自己啫! 醒啦JM! 別讓愛你的人擔心你,心痛你! 世界那麼大,你值得擁有更好的,只要你肯同願意! 幸福就係前面等緊你,加油喇!


男爵府

積分: 5545

認識瑞士牛牛第一回


43#
發表於 19-2-17 03:38 |只看該作者
希希1213 發表於 19-2-10 21:27
昨晚鬧大交!我介手。
事源睇佢whatsapp 知道佢又出去玩女(比錢叫女入房玩個種)唔只一次。昨晚我爆左出來 ...

為個男人自殘,自殺非常唔值得!命係妳自己!也屬於愛你的家人!佢地佢地會好傷心!尤其是你仔仔,更加佢更加需要你照顧,需要你的愛!千萬唔好一時衝動啊!凡事冷靜,男人可以再搵!以後唔好咁傻啦!


子爵府

積分: 14606


44#
發表於 19-2-17 10:24 |只看該作者
個男人咁賤,
冇左咪仲好,
佢唔care你,
你自殘都冇用,
你唔甘心就一定有,
佢想要樓丫嘛,
你不如諗下點keep住樓好過la!
佢有樓咪益d小三同埋幫襯多d G

離婚唔使佢肯,
你自己或找律師申請,
理由:佢有不合理行為


水晶宮

積分: 56752


45#
發表於 19-2-19 17:25 |只看該作者
何苦
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


子爵府

積分: 10470


46#
發表於 19-2-21 08:42 |只看該作者
要人愛先要自愛


複式洋房

積分: 143


47#
發表於 19-2-21 22:20 |只看該作者
千奇唔好為左D臭男人傷害自己呀,唔好白白放棄層樓比佢,一定要分佢身家,用D錢來扮靚/學野,增值自己,令個臭男人後悔


男爵府

積分: 9554


48#
發表於 19-2-22 12:11 |只看該作者
第一, 死都唔轉名 道理唔多講,
2, 照顧到就照顧仔仔, 跟住d 垃圾無咩好結果
3. 搵份工有寄託,
對自己好d 啊。 我之前都試過喊到跪係bf 門口, 而家回想真係好白癡。
你果個算把啦。 係你唔肯行一步, 如果你肯, 我相信半年後甚至三個月後你會覺得自己而家好無謂, 信我啦。
te quiero mucho mi amo

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo