夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 1039


61#
發表於 19-5-7 13:16 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-3 18:49
你睇樓主啲留言係咁哈哈哈,証明已經冇左件事喇

係囉, 乜都嘻嘻哈哈瞓醒又無件事, 根本自已縱成個老公咁, 當個老婆無到, 點會顧佢感受丫!!

有前科, 今次小產仲叫人上嚟開P, 就係睇死個老婆無佢符唔敢走囉!


水晶宮

積分: 57272


62#
發表於 19-5-7 16:57 |只看該作者
tiarakathy 發表於 19-5-2 00:55
我噚日決定停藥,同bb講bye bye. 但噚日我老公出差,所以全程我自己,今日佢番嚟,話早d番嚟陪我。
點知一 ...

自從智能手機,真係啲男人好似變晒質,你果件仲帶朋友返來玩,我係你唔會理佢班人,你好好休息,唔好嬲


珍珠宮

積分: 31074


63#
發表於 19-5-8 00:20 |只看該作者
tiarakathy 發表於 19-5-2 00:55
我噚日決定停藥,同bb講bye bye. 但噚日我老公出差,所以全程我自己,今日佢番嚟,話早d番嚟陪我。
點知一 ...

我小產過。只可以講,如果我係你,我見到佢成班朋友上來玩,我已經會發火趕人走,佢地唔走我走!
你仲可以忍到佢地玩完先問佢,你好好脾氣。


複式洋房

積分: 307


64#
發表於 19-5-9 11:20 |只看該作者
Jasper911 發表於 19-5-2 08:01
一定係你老公衰,我當曰産檢發現胎兒冇心跳冇生長(9week),我即刻打畀C6,當時下午二時,C6即刻收工返屋企 ...

如果我隻佬有你老公一半就好啦,我聽到無心跳,佢當聽完就算,之後我喊仲話我好喊咩者,叫佢陪我入院,唔陪,仲要同我嘈大獲,嘈到話一刀兩斷tim


男爵府

積分: 8170


65#
發表於 19-5-9 11:48 |只看該作者
回覆 Evawong119 的帖子

其實可能係性格問題,因為我係習慣報喜不報憂,我C6怕我會收埋自己;再加上我係嫁去澳洲,小產時我冇屋企人朋友向身邊所以佢一定要陪住我。我同你案例有分別所以你唔好唔開心:)


大宅

積分: 4873


66#
發表於 19-5-9 15:36 |只看該作者
睇完樓主既過案,再諗返自己,我覺得自己好小器,我有次入院割纖維瘤,個時仲係男朋友既佢陪住我入院,到我做完坐住輪椅出返黎,係條走廊遠處望到佢,發覺佢無留意到我被推返黎我都有啲嬲。
我覺得佢係應該要不停望住,睇我幾時出返黎先岩。


大宅

積分: 1834


67#
發表於 19-5-9 22:24 |只看該作者
你流清未呀
自己身體緊要呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo