自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1278


41#
發表於 25-10-8 12:40 |只看該作者
kikicheuk 發表於 25-10-6 12:31
下次記得用Whatsapp溝通
有「白紙黑字」記低點都有啲渣拿保障自己

事發後都好後悔冇咁做,不過態度方面真係聽電話先能夠感受到


象牙宮

積分: 239754


42#
發表於 25-10-8 12:57 |只看該作者
drposum 發表於 25-9-26 16:55
早兩日想藉住轉季清一轉夏天衫,洗咗兩轉無緣無故壞洗衣機。因我自己住,周圍冇熟悉人在行。網上搵來葵涌區 ...

HK 服務行業.... 惡死。

2000+ 洗衣机。最基本。

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


水晶宮

積分: 69120

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


43#
發表於 25-10-8 15:08 |只看該作者
其實電器過咗保養期就唔會整,尤其洗衣機呢啲真係二、三千買到部,你上門淨檢查起碼收$500,之後零件或再整點平都要1千,好啦!比你順利整到,唔知幾時又壞,不如買部新機起碼有2年保養,維修亦有比人呃嘅風險。

維修:$1500 / 舊機 / 唔知幾時又壞。
買新: $3000 / 新機 / 2年保養。


大宅

積分: 1699


44#
發表於 25-10-9 13:30 |只看該作者
照道理系佢比返$你吧 你話整到就話姐 半日假都蝕埋



別墅

積分: 825


45#
發表於 25-10-14 10:58 |只看該作者
呢間我有朋友之前都差d中伏,應該叫好彩佢客服ge態度夠差;前台都唔得可想言之佢公司營運幾咁...........


大宅

積分: 1278


46#
發表於 25-10-15 10:43 |只看該作者
vivi_lam_lam 發表於 25-10-9 13:30
照道理系佢比返$你吧 你話整到就話姐 半日假都蝕埋

我都想


大宅

積分: 1278


47#
發表於 25-10-15 10:44 |只看該作者
loszesze 發表於 25-10-14 10:58
呢間我有朋友之前都差d中伏,應該叫好彩佢客服ge態度夠差;前台都唔得可想言之佢公司營運幾咁........... ...

佢前台客服語氣真係好差,第一下聽已經唔舒服,耐何急住要整先搵佢地。


珍珠宮

積分: 38389


48#
發表於 25-10-15 22:38 |只看該作者

回覆樓主:

下次拿衫去铺洗,直接換機


別墅

積分: 825


49#
發表於 25-10-16 12:14 |只看該作者
drposum 發表於 25-10-15 10:44
佢前台客服語氣真係好差,第一下聽已經唔舒服,耐何急住要整先搵佢地。
...
當交智商稅


洋房

積分: 32


50#
發表於 昨天 16:41 |只看該作者
回覆 loved 的帖子

很同意,不是官方維修通常騙人,要換呢樣果樣,官方最穩陣,有間盈x 網上口啤好,但事實上搵上來都是騙人,明明零件不必換又屈話要換,大家小心


公爵府

積分: 25192


51#
發表於 昨天 17:53 |只看該作者
我會揾原廠師傅check, 如已過咗保養期預咗貴,上門睇已收幾百蚊,可能整完都過千,買過好過啦!


珍珠宮

積分: 45085

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


52#
發表於 昨天 17:58 |只看該作者
onlam2005 發表於 25-9-26 17:20
除非新買未過保養期, 揾返原廠維修
否則預買過部新.
揾其他師傅多數都唔平.

無錯,仲有大部分維修師傅都唔準時,因為一個個案接一個個案,一個個案需要時間,然後下一個就會延誤


水晶宮

積分: 53001


53#
發表於 昨天 18:07 |只看該作者

回覆樓主:

檢查費300係正常價,但俾我,客服態度已差,我一定唔會再叫師傅上嚟。

依家過咗保養期,電器都只會換新,根本整唔好,整完好快又壞


別墅

積分: 690


54#
發表於 昨天 18:17 |只看該作者
回覆 LedTV 的帖子

可否PM師傅資料,Thx


別墅

積分: 690


55#
發表於 昨天 18:18 |只看該作者
LedTV 發表於 25-9-26 17:40
維修電器呢就唔好經轉介公司
直接搵個師傅係最好
可否pm師傅資料給我?謝謝!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo