爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 325


1#
發表於 05-2-8 14:08 |只看該作者

我有一個問題,想問一問男仕~~

想問結婚後係咪對你們(男仕)好多壓力呀????如﹕家庭負擔


大宅

積分: 4341


2#
發表於 05-2-8 21:41 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

唉,,,,,


洋房

積分: 97


3#
發表於 05-2-8 23:25 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

Of course la, even more after getting babies.


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


4#
發表於 05-2-9 00:29 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

dorothykwok629 寫道:
想問結婚後係咪對你們(男仕)好多壓力呀????如﹕家庭負擔


此其一.....
仲有好多.... :evil: :evil:


複式洋房

積分: 261


5#
發表於 05-2-14 17:30 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

當然有.......


別墅

積分: 790


6#
發表於 05-2-14 17:45 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

果然係男人...答問題....一句起,兩句止.
講多句都嘥氣~~


別墅

積分: 734


7#
發表於 05-2-15 11:35 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

dorothykwok629 寫道:
想問結婚後係咪對你們(男仕)好多壓力呀????如﹕家庭負擔



結婚後,我意為有壓力。。。原來。。。

到生佐兩個女,我先至知乜野係真正壓力!

結婚後壓力,有兩個小朋友壓力,相比起真係(無得比)。


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 05-2-15 12:19 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

呢個就係男人同女人的分別,十個可能有一個詳盡的,二十個都係一個,三十個可能有二個...

bettylam ?-( ?-(
NNN
雲師奶 該用戶已被刪除

9#
發表於 05-2-15 18:51 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1639


10#
發表於 05-2-16 14:26 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

壓力呢家野, 結婚前或後都會有,只是壓力既項目唔同左, 多左或少左只不過在乎自己點睇...


大宅

積分: 1093


11#
發表於 05-2-16 16:47 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

壓力打從籌備結婚開始......
我個仔好得意架


禁止訪問

積分: 4828


12#
發表於 05-2-16 23:01 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1093


13#
發表於 05-2-17 09:26 |只看該作者

Re: 我有一個問題,想問一問男仕~~

男人自己都未覺係適合結婚既話, 迫到冇用, 但又唔代表佢唔愛妳wor~
我個仔好得意架

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo