婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 392


1#
發表於 05-6-10 12:24 |只看該作者

多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

好痛苦~~~~~~~~~~


民房

積分: 58


2#
發表於 05-6-10 22:38 |只看該作者

Re: 多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

我都試過, 困擾咗成半年, 終於喺bk度話tissue問題, 因我公司之前係用d cheap tissue, 後來先轉用其他有brand ge tissue就冇事!


大宅

積分: 1461


3#
發表於 05-6-10 23:04 |只看該作者

Re: 多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

我都有呀~~~
但係因為我係糖尿問題而有,如果控制得唔好就會成日番發....
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid131/p0b7e1bd93a444e61d3fd5b3fc63c4bc7/f7adb1c9.jpg[/img]


大宅

積分: 3544


4#
發表於 05-6-13 11:17 |只看該作者

Re: 多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

我之前都有.....
但我mother 比左隻藥膏我查....
now 冇......未返發過,
但我老公囉黎查汗斑, 查左都冇晒...
但個名, 我要今晚返屋企睇下咩名, 先話到比你地知....


但你地要提我wo , 我怕唔記得



男爵府

積分: 5226


5#
發表於 05-6-15 16:36 |只看該作者

Re: 多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

mrs_chan

請你記住睇枝藥膏名啊 thanks


大宅

積分: 4906


6#
發表於 05-6-16 13:48 |只看該作者

Re: 多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

mrs_chan 寫道:
我之前都有.....
但我mother 比左隻藥膏我查....
now 冇......未返發過,
但我老公囉黎查汗斑, 查左都冇晒...
但個名, 我要今晚返屋企睇下咩名, 先話到比你地知....


但你地要提我wo , 我怕唔記得


係呀!記得睇呀,我都想知架.


別墅

積分: 676


7#
發表於 05-6-17 14:53 |只看該作者

Re: 多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

我都想要藥名, 請pm 給我.
謝謝


大宅

積分: 2371


8#
發表於 05-6-17 17:30 |只看該作者

Re: 多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

我又要藥名, 可否pm 埋比我, 謝!


大宅

積分: 3091


9#
發表於 05-6-17 17:33 |只看該作者

Re: 多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

我都想要藥名, 請pm 給我.
Thank you.


大宅

積分: 3544


10#
發表於 05-6-17 21:45 |只看該作者

Re: 多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

個盒係青綠色.......

藥名 : GENTRISONE

希望可以幫到大家


大宅

積分: 3544


11#
發表於 05-6-17 21:51 |只看該作者

Re: 多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

各位姊妹請CHECK PM , 我已令外SEND比你地


公爵府

積分: 29459

畀面勳章


12#
發表於 05-6-18 11:33 |只看該作者

Re: 多唔多姊妹俾念珠菌反覆困擾??

mrs_chan 寫道:
個盒係青綠色.......

藥名 : GENTRISONE

希望可以幫到大家


大約幾多錢?要唔要醫生紙?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo