婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 261


1#
發表於 05-9-20 22:35 |只看該作者

痔瘡

知唔知有無得醫架 ?? 越黎越大, 好驚呀 !!
好耐之前睇過醫生, 都有幾個, 都話唔駛理佢......

你地身邊有無朋友or家人曾經割過架 ??


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


2#
發表於 05-9-20 23:08 |只看該作者

Re: 痔瘡

當然有得醫. 若嚴重就要割了. 你要保持大便通暢. 多吃蔬果. 多飲水. 補充維他命E對痔瘡有幫助.
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


複式洋房

積分: 426


3#
發表於 05-9-21 21:11 |只看該作者

Re: 痔瘡

內痔是否外表看不見,唔痛, 但大便有時會痾血, 稱內痔呢? 有冇得醫?


複式洋房

積分: 261


4#
發表於 05-9-21 22:33 |只看該作者

Re: 痔瘡

豬婆婆 寫道:
內痔是否外表看不見,唔痛, 但大便有時會痾血, 稱內痔呢? 有冇得醫?


係呀, 我家都有人有內痔, 比起外痔更嚴重的, 我之前睇的e生說, 內痔就是你說的一樣 !


大宅

積分: 3031


5#
發表於 05-9-21 23:30 |只看該作者

Re: 痔瘡

果時e生都有問我要不要割咗佢, 不過e生話就算而家割咗, 第時如果生bb時都會再生番出來喎! 割完後可能會失禁一排架, 所以冇割到. e生都叫我唔好食咁多牛肉和煎炸嘢, 叫我食多d橙和菜就會好d.
http://www.ziq.com/z/f_l/3/7/%E8%81%96%E8%AA%95%E5%BF%AB%E6%A8%82%21%21.gif


複式洋房

積分: 426


6#
發表於 05-9-24 10:23 |只看該作者

Re: 痔瘡

請問有冇好醫生介紹睇痔瘡, 仁安醫院的仿真大腸內窺鏡檢查好嗎? 有冇人試過類似的檢查? 可否分享經歷, 謝謝!


子爵府

積分: 10867


7#
發表於 05-9-25 20:23 |只看該作者

Re: 痔瘡


我內外痔一齊有,產後痛得要死呀!

產後4年終於嚴重到經常出血!最後, 在播道割了!

JCH,

之前, 我們曾討論過有關痔瘡的問題, --- 在此 click here.
「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


別墅

積分: 708


8#
發表於 05-9-26 01:02 |只看該作者

Re: 痔瘡

是否每個女人生完BB都會有痔瘡..?
因我生完BB都有、我媽咪都有..
我無睇DOCTER,只是去藥房買藥SECK入去.
除左唔好食咁多牛肉,煎炸嘢, 仲有唔好食咁多刺激食物
食多d橙和菜就會好d.


複式洋房

積分: 426


9#
發表於 05-9-26 10:31 |只看該作者

Re: 痔瘡

jk67jk ,

好多謝妳的詳盡經驗, 可否pm妳的醫生資料給我, 因最近為這問題困擾著. 又怕搵到d唔好醫生.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo