想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24474


1#
發表於 11-9-5 21:57 |只看該作者
我cycle不太準, 8/8 day 1, 23/8 (Day 16) 紅d深粗, 24/8 (Day17) 有哈哈笑, 估計24/8-25 (Day 17-18) 排卵......

昨日4/9 (Day 28) 及 今日5/9 (Day 29) 抺下身有血絲, 但墊M巾墊了一日又冇血, 只係M巾上少少啡, 現在都係一抺先有少少......但如果失敗, 是否應該排卵後14日先會來M, 即係我既day 31-32 (7/9, 8/9).....那麼那些血是什麼? 我又唔記得之前是否M前即日有血絲orM前一兩日有血絲.....你地呢??

我由28/8-29/8 (排卵後4日), 開始胸痛到今日都有....昨早check綠d白雪雪, 今日唔敢再check.....度
你地俾吓意見


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-5 22:15 |只看該作者

回覆:疑問: 有冇人等派彩時見紅? 即係?

試過有人唔知自己bingo,有流血,似m,原來係有瘜肉,出血!你過多日未黎m 再check la.




侯爵府

積分: 24474


3#
發表於 11-9-5 22:24 |只看該作者
stupidtaz 發表於 11-9-5 22:15
試過有人唔知自己bingo,有流血,似m,原來係有瘜肉,出血!你過多日未黎m 再check la.



...

我都打算過兩日冇M先check

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo