想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2447


1#
發表於 11-9-26 07:50 |只看該作者
現在去緊放胎,但抽完卵個傷囗仲係好痛,痛到抽吓抽吓咁!是否正常反應?放埋胎會否仲痛呢?




大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-26 11:01 |只看該作者

回覆:IVF-今日放胎,但傷囗好痛!會有問題嗎?

我一d都唔痛,係放胎有少少肚谷谷。同埋放胎唔痛架!




大宅

積分: 3070


3#
發表於 11-9-26 11:19 |只看該作者
本帖最後由 siu_lo 於 11-9-26 11:27 編輯

回覆 ice_kiola 的帖子

我放左胎3日了, 放胎前都有諗呢個問題就係抽蛋個位都未好番似乎係塞藥都有D野咁, 但係咁辛苦就係為左放胎姐, 幾大都放左先算啦HEHEE, 最後我放完胎都冇咩唔舒服, 記得放鬆D啊好快得架喇

放完胎之後會打支安胎針, 你番去可以飲下保X力/食蛋白/小小黑朱古力個肚好D架, 你可以試下


大宅

積分: 3932


4#
發表於 11-9-26 11:27 |只看該作者

引用:現在去緊放胎,但抽完卵個傷囗仲係好痛,痛

原帖由 ice_kiola 於 11-09-26 發表
現在去緊放胎,但抽完卵個傷囗仲係好痛,痛到抽吓抽吓咁!是否正常反應?放埋胎會否仲痛呢?



...
你係唔係九月二十五日放胎呀!我都係呀!果日抽完都宜家都痛,我估個個唔同!放鬆啲!祝早孕!





大宅

積分: 2447


5#
發表於 11-9-26 11:46 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

你就好啦!醫生話有少少水腫




大宅

積分: 2447


6#
發表於 11-9-26 11:48 |只看該作者

回覆:siu_lo 的帖子

我無打安胎針哦,淨塞藥咋!你帶左幾多個BBs返屋企呀?




大宅

積分: 2447


7#
發表於 11-9-26 11:49 |只看該作者

回覆:海南雞飯 的帖子

我今朝放架,現在返左屋企休息Lu ! Good Luck for us




大宅

積分: 3932


8#
發表於 11-9-26 12:35 |只看該作者

引用:我今朝放架,現在返左屋企休息Lu+!+Good+Lu

原帖由 ice_kiola 於 11-09-26 發表
我今朝放架,現在返左屋企休息Lu ! Good Luck for us
咦!我琴日放咗兩個!一齊加油呀!




複式洋房

積分: 362


9#
發表於 11-9-26 14:44 |只看該作者

引用:+本帖最後由+siu_lo+於+11-9-26+11:27+編輯

原帖由 siu_lo 於 11-09-26 發表
本帖最後由 siu_lo 於 11-9-26 11:27 編輯

回覆 ice_kiola 的帖子
點解要飲保礦力




大宅

積分: 3070


10#
發表於 11-9-26 15:45 |只看該作者
回覆 ice_kiola 的帖子

我帶左2粒孖寶番屋企, 唔知佢地而家點呢希望佢地生生性性痴實我啦, 你呢放左幾多bb?咩grade架?


大宅

積分: 2447


11#
發表於 11-9-26 19:10 |只看該作者

回覆:siu_lo 的帖子

我都係帶左2個BBs返屋企呀!今日仲訓左半日現在個肚無咁辛苦啦,所以你話係咪整定呢,如果今朝無事嘅話,我地應該會帶3個返屋企Lu,咁機會又大10%




大宅

積分: 2447


12#
發表於 11-9-26 19:12 |只看該作者

回覆:chankathy 的帖子

因為我卵巢有些水腫和痛,姑娘叫我飲寶礦力和蛋白會有舒緩的作用




大宅

積分: 3070


13#
發表於 11-9-26 21:29 |只看該作者
本帖最後由 siu_lo 於 11-9-26 21:31 編輯

回覆 ice_kiola 的帖子

要中就中架喇, 大家一齊中哂2粒如果中三個就太過多了話時話, 我明天要去照肚唔知可唔可以見到孖寶呢, 醫生話我卵巢已經大到7cm, 但so far係有d肚脤但接受到


大宅

積分: 2447


14#
發表於 11-9-26 21:41 |只看該作者

回覆:siu_lo 的帖子

希望一齊中中中!點解你咁早就返去照嘅?




大宅

積分: 3070


15#
發表於 11-9-26 23:05 |只看該作者
回覆 ice_kiola 的帖子

唔係啊, 我又要番去打hcg針順便照埋個卵巢size, 而家中唔中都未知架

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo