心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24664


1#
發表於 14-1-5 15:27 |只看該作者
本帖最後由 ying_mail 於 14-1-18 21:24 編輯

多謝分享.

(不喜勿插)



珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 14-1-5 15:54 |只看該作者
我諗我唔去.


禁止訪問

積分: 171


3#
發表於 14-1-5 16:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21695

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


4#
發表於 14-1-5 16:05 |只看該作者
點都係老豆
當俾面阿媽去食餐飯


伯爵府

積分: 17970

DHA勳章


5#
發表於 14-1-5 16:27 |只看該作者
60大壽會比面會出席, 但之後唔會再比面

點評

Nancy20090615  AGREE  發表於 14-1-5 20:20


大宅

積分: 1173


6#
發表於 14-1-5 16:52 |只看該作者

回覆:去唔去

比我會照去,人大左包容會多左,我古我老豆哀過你老豆十陪,但之前我地放假都會同佢同媽一起出去食飯,因為點哀都係自己亞爸


侯爵府

積分: 24664


7#
發表於 14-1-5 22:14 |只看該作者
多謝大家意見.


翡翠宮

積分: 79226


8#
發表於 14-1-5 23:34 |只看該作者
我未必會去
唔係嬲佢
係根本唔想見到佢同佢接觸


大宅

積分: 3802


9#
發表於 14-1-6 03:52 |只看該作者

回覆:去唔去

比我會去!因為你唔去係會話你亞媽唔識教女,變咗你不孝,我明你有幾憎佢,因為我都差不多。做好自己,無謂因佢而影響心情,當出街食餐貴小小的晚飯咪算。


大宅

積分: 1327


10#
發表於 14-1-7 13:32 |只看該作者
抱住當食餐飯個心態去囉,點都你係爸爸,做個榜樣比小朋友睇,當孝順父母 !!


男爵府

積分: 9580

熱血勳章 王國教室勳章 最關心BB問題熱投勳章


11#
發表於 14-1-8 09:16 |只看該作者

回覆:去唔去? (很長, 不喜勿插)

去,咪當俾人炸紅彈,夾錢食餐飯,俾面派對,唔去一陣人地唱你小家,老豆大壽都唔去




複式洋房

積分: 293


12#
發表於 14-1-8 12:02 |只看該作者

回覆:去唔去

比面呀媽會去,但唔會再買禮比佢


侯爵府

積分: 20285


13#
發表於 14-1-8 12:43 |只看該作者
比個白信封佢,寫出多年耒你對佢的憎恨,他的錯,他的罪。
等佢自我反省。人生錯了60年,都應改過吧。從新做人,才得到原諒。
就算老斗都喺咁話。


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 14-1-8 12:54 |只看該作者

目的系做比人睇, 費時人地講閒話, 都要顧下你媽感受


別墅

積分: 900


15#
發表於 14-1-8 13:15 |只看該作者
回覆 sunev 的帖子

呢個建議唔錯
同佢坦誠說出你的感受係俾佢最好的禮物
佢仲重視你地的父女關係的話你的信對他意義重大
佢唔重視你地的父女情的話就當自己盡咗孝放下一件心事


別墅

積分: 796


16#
發表於 14-1-8 20:13 |只看該作者
去,平常心對待。

你咁憎佢只因為你覺得佢無盡做父親責任,但係佢起碼無虐待你地吖,佢只係自私咗,不過老豆無得揀,當比面你亞媽。

始終你仲係錫你亞媽架嘛﹗
你曾說過有天找不到我會喪喊喪找我,現在還會不會呢?


伯爵府

積分: 17247


17#
發表於 14-1-16 02:14 |只看該作者

回覆:ying_mail 的帖子

去?


侯爵府

積分: 22774


18#
發表於 14-1-16 02:44 |只看該作者

引用:點都係老豆當俾面阿媽去食餐飯

原帖由 cat_koo 於 14-01-05 發表
點都係老豆
當俾面阿媽去食餐飯
Agree


大宅

積分: 2556


19#
發表於 14-1-16 05:20 |只看該作者

回覆:去唔去? (很長, 不喜勿插)

要你找數就唔去




大宅

積分: 1032


20#
發表於 14-1-16 23:04 |只看該作者
你細佬點睇呢?佢去唔去?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo