婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 303


1#
發表於 05-5-21 20:38 |只看該作者

有無媽咪曾經有鼻竇炎??請問要否介口??

有無媽咪曾經有鼻竇炎??請問要否介口??其實是怎樣形成或引起???是不是一個嚴重疾病黎架???容唔容易痊癒架???因為本人今日睇e生,e生話我係鼻竇炎!!!好擔心呀???


別墅

積分: 849


2#
發表於 05-5-21 23:02 |只看該作者

Re: 有無媽咪曾經有鼻竇炎??請問要否介口??

你係唔係睇專科?醫生一定會有提議俾你


複式洋房

積分: 303


3#
發表於 05-5-21 23:06 |只看該作者

Re: 有無媽咪曾經有鼻竇炎??請問要否介口??

SmileHappy,

係呀我是睇專科的,但我唔記得問e生!!


伯爵府

積分: 16151


4#
發表於 05-5-21 23:12 |只看該作者

Re: 有無媽咪曾經有鼻竇炎??請問要否介口??

我都係有鼻竇炎. 如果妳有介口當然快d好啦.

有鼻竇炎通常食抗生 so + 消炎藥 就 ok.
有時會 1 - 3 個療程 [每個療程約 1 星期]

希望妳早日康服.


複式洋房

積分: 303


5#
發表於 05-5-21 23:19 |只看該作者

Re: 有無媽咪曾經有鼻竇炎??請問要否介口??

mansonwai,

Thank you!!有什麼唔可以食架??


伯爵府

積分: 16151


6#
發表於 05-5-22 02:12 |只看該作者

Re: 有無媽咪曾經有鼻竇炎??請問要否介口??

我林一般人所講既 :

蝦 , 蟹 , 牛肉 , 鵝 等等掛....

take care 啦 !


複式洋房

積分: 303


7#
發表於 05-5-22 10:54 |只看該作者

Re: 有無媽咪曾經有鼻竇炎??請問要否介口??

mansonwai ,

Thank you very much!!


大宅

積分: 1640


8#
發表於 05-5-23 23:22 |只看該作者

Re: 有無媽咪曾經有鼻竇炎??請問要否介口??

charisfong (吾好意思, 之前打錯左名)
我10幾年前試過鼻竇炎, 果時係要做手術的. 係西醫角度黎看係不用介口的.
鼻竇炎主要係因為有鼻敏感, 經常傷風鼻塞. 但又醫吾清, d鼻涕成日塞係個鼻竇度日積月累就會呻吾出, 積係個鼻竇度, 就係鼻竇炎, 因我囝囝宜家都係鼻竇炎, 食緊抗生素. 個e生都有同我講.
你不用擔心, 這好common的. 但醫好後吾代表吾會再有. 因做手術or食抗生素係要清除鼻竇內的塞物. 如果日後有傷風鼻塞就要盡快e治就o.k.的了
記住吾駛擔心嫁. 我覺得如要介口,就吾好食d燥熱的野. 如煎炸食物.
祝你早日康復.


複式洋房

積分: 303


9#
發表於 05-5-25 12:54 |只看該作者

Re: 有無媽咪曾經有鼻竇炎??請問要否介口??

kitsum,

Thank you very much!!


大宅

積分: 1640


10#
發表於 05-5-25 15:33 |只看該作者

Re: 有無媽咪曾經有鼻竇炎??請問要否介口??

charisfong 寫道:
kitsum,

Thank you very much!!


吾好意思呀 charisfong, 我之前打錯左名, 好彩你識睇番咋 :lol:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo