使用意見

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1017


1#
發表於 04-6-5 16:28 |只看該作者

點樣先可係人地個主題到發表意見?

hi~~大家教下我丫~thx all~


大宅

積分: 1736


2#
發表於 04-6-6 00:14 |只看該作者

Re: 點樣先可係人地個主題到發表意見?

Click "回應".


男爵府

積分: 5238

畀面勳章


3#
發表於 04-6-11 07:42 |只看該作者

Re: 點樣先可係人地個主題到發表意見?

嗨,Kit.Kit,
我們在這裡再見面了,我在香港時,多得你引導过我學習倉頡寫字啊!你的click address 不能去呀!
你要身體好、記得時時要飲水、不一定等到等到口渴嘅!


大宅

積分: 1736


4#
發表於 04-6-11 13:21 |只看該作者

Re: 點樣先可係人地個主題到發表意見?

Hi sfiawong,

我諗我誤會左你既問題,可否詳細d?

kit.kit


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo