爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10749


1#
發表於 15-11-6 09:27 |只看該作者
有冇特別問題?


大宅

積分: 1037


2#
發表於 15-11-6 13:22 |只看該作者
我楂過2014年, 算係好車一部,
好楂、慳油、內籠大, 双電門
不過試過懷冷氣,

2011應該快過保養,
要查下原廠保養單據有無維修過冷氣,
有就唔好搞, 冷氣手尾長,
下下自己俾錢整唔化算

仲有, 2011年版好似係行單電池, 停燈時會連風都無,
2013年版開始改双電, 停燈無製冷不過都會繼續噴風


民房

積分: 28


3#
發表於 15-11-10 22:27 |只看該作者
揸緊,冇投訴。


禁止訪問

積分: 7557


4#
發表於 15-11-11 14:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo