嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 398


1#
發表於 04-8-5 16:50 |只看該作者

請問 kiri 呢隻芝士係咪有小小酸酸地味架?

我擒日試過用呢隻芝士加落d粥度,但自己又試下隻芝士,發覺有小小酸味,唔知係咪咁既呢?盒芝士個exp係30�11�2004


禁止訪問

積分: 1292


2#
發表於 04-8-10 11:16 |只看該作者

Re: 請問 kiri 呢隻芝士係咪有小小酸酸地味架?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3901


3#
發表於 04-8-10 13:18 |只看該作者

Re: 請問 kiri 呢隻芝士係咪有小小酸酸地味架?

UNY,Wellcome 都有得買,有時UNY做promotion會平
$7 - 8 一盒的..
>>>>>????


禁止訪問

積分: 1292


4#
發表於 04-8-10 15:59 |只看該作者

Re: 請問 kiri 呢隻芝士係咪有小小酸酸地味架?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 398


5#
發表於 04-8-15 15:55 |只看該作者

Re: 請問 kiri 呢隻芝士係咪有小小酸酸地味架?

我就係百佳買架,惠康都有得買喎,吉之島都有丫,但成廿幾蚊盒喎!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo