一篇好好既文章!有時我都會傻瓜咁諗,萬一大吉利是我個仔出咗事,我同老公會有乜反應,如果我係故事中既太太,我諗我都唔識俾反應我老公,因為佢响咁既時候唔鬧我仲同我講:" i love you ',我諗我會更加內疚囉!寧願佢痛駡我一頓,好過咁樣抑制佢既怒火唔鬧我...至於對憎恨過既人,都好有感受,好似聖經裡既說話,但呢樣嘢自己仲係小朋友時都仲做到,但依家我反而仲學緊,我發覺人越大越遇到太多事情,都搞到自己好複雜...大家有無呢種感覺...
bandband 寫道:
一篇好好既文章!有時我都會傻瓜咁諗,萬一大吉利是我個仔出咗事,我同老公會有乜反應,如果我係故事中既太太,我諗我都唔識俾反應我老公,因為佢响咁既時候唔鬧我仲同我講:" i love you ',我諗我會更加內疚囉!寧願佢痛駡我一頓,好過咁樣抑制佢既怒火唔鬧我...至於對憎恨過既人,都好有感受,好似聖經裡既說話,但呢樣嘢自己仲係小朋友時都仲做到,但依家我反而仲學緊,我發覺人越大越遇到太多事情,都搞到自己好複雜...大家有無呢種感覺...