母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1846


1#
發表於 17-4-23 14:47 |只看該作者
宜家生咗b 兩個月,個胸成日滴奶。。。
有用乳墊,三四個鐘就要換一次,沖涼除bar就見到係咁滴。。。
想問。。。係咪餵人奶就係咁?定係過多幾個月就唔會滴,奶量又不變?



禁止訪問

積分: 16558


2#
發表於 17-4-23 16:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1846


3#
發表於 17-4-23 17:27 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-4-23 16:31
你係泵定埋身?隔幾耐泵一次?我通常泵完既刻沖涼,咁就一定唔會滴奶

本帖最後由 MED-: 於 17-4-23 18:39 編輯

泵呀,之前3個鐘1次,因為就返工,所以會慢慢改做4個鐘1次,暫時就3個半鐘左右一次

沖唔到咁多次涼,同埋無咁多時間用喇
我啱完b 就食嘢,換片,同佢球,洗奶樽,洗泵,洗衫,浪衫。。。


禁止訪問

積分: 16558


4#
發表於 17-4-23 21:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1846


5#
發表於 17-4-23 22:31 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-4-23 21:30
本帖最後由 Piglymeowbb 於 17-4-23 21:32 編輯

你誤會啦,唔係每次泵完都會沖涼,而係沖涼前一定會泵

本帖最後由 MED-: 於 17-4-23 22:32 編輯

阿b一日食800ml左右,我一日就泵到900至1000ml左右(我全泵㗎)
我諗唔算好多,佢再大啲,再食多啲就可能唔夠喇

係呀,所以次次泵都要換乳墊。。。


大宅

積分: 1048


6#
發表於 17-4-23 23:09 |只看該作者

回覆樓主:

我會滴,但冇諗過要解決。。。
乳墊用咩牌子,係咪吸得唔好咋?


大宅

積分: 1846


7#
發表於 17-4-24 12:05 |只看該作者
coffeefamily 發表於 17-4-23 23:09
我會滴,但冇諗過要解決。。。
乳墊用咩牌子,係咪吸得唔好咋?

本帖最後由 MED-: 於 17-4-24 12:05 編輯

日本版嗰隻pegixx

至怕滴濕件面衫。。。。


大宅

積分: 1048


8#
發表於 17-4-25 04:25 |只看該作者
MED-: 發表於 17-4-24 12:05
本帖最後由 MED-: 於 17-4-24 12:05 編輯

日本版嗰隻pegixx

呢隻應該吸得好好
唯有勤啲換啦


大宅

積分: 1846


9#
發表於 17-4-25 08:06 |只看該作者
coffeefamily 發表於 17-4-25 04:25
呢隻應該吸得好好
唯有勤啲換啦



禁止訪問

積分: 16558


10#
發表於 17-4-25 14:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1846


11#
發表於 17-4-25 16:28 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-4-25 14:56
我都係用pigeon,不過喺吉之島買。日本版有咩分別?邊度有得賣?

本帖最後由 MED-: 於 17-4-25 16:29 編輯

平啲

桌X


禁止訪問

積分: 16558


12#
發表於 17-4-25 17:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo