原帖由 minichong 於 09-1-14 12:02 發表 
洗唔洗 係銀行 排好耐隊 ???
我去恆生只需排20MIN ,,不過只能唱$500--10蚊
$1000--20蚊///$1000--50蚊..
發鈔銀行可以唱到$1000蚊10蚊呀
我係上環區,,好快,,,
<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0" /></a>