母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 307


1#
發表於 17-7-26 02:41 |只看該作者
一路 keep 住 3 個鐘泵一次, 呢幾日開始右邊胸未夠鐘已經好谷, 甚至會痛, 出奶亦無咁暢順, 左邊胸就出得好順同一泵就鬆返, 左邊每次泵到 1 安多點, 但右邊如果用時間泵可以泵到 3 安, 泵完後仍覺得右邊無咁鬆, 同好似變咗兩邊大細不一, 有人試過咁嗎?會唔會右邊有機會塞咗所以泵完都無左邊咁鬆? 謝謝!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo