母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   3


複式洋房

積分: 295


1#
發表於 15-8-23 10:21 |只看該作者
我兩邊都凹陷,bb三天大了,唔識啜我的乳頭,好易放棄唔啜,又會大哭。而家唯有用針筒抽出再喂,但分量好少。

有無媽媽有經驗分享?教教我。




大宅

積分: 1791


2#
發表於 15-8-23 12:03 |只看該作者

回覆:有無乳頭凹陷的母乳媽媽,教下我。

我都系有呢個問題,重要系窮媽,試過用唔同方法都系埋唔到身食,最後選擇做全泵媽,不過好辛苦,最初一個月要日泵8次來追奶,因為泵唔乃BB啜咁易增加奶量,所以唯有密密泵。我大女時就泵到9個月,但頭6個月都系要一至二餐粉,之後加固體食物先唔洗補粉。現在細仔剛出世都系埋唔到身食,所都要做泵媽,8餐要補3至4餐粉,希望可以越泵越多啦。

你可以試下返健康院找母乳姑娘幫下你先,睇清楚是不是凹到食唔到,因為唔凹得太嚴重都可以埋身,冇泵媽咁辛苦。


複式洋房

積分: 318


3#
發表於 15-8-23 13:55 |只看該作者

回覆:有無乳頭凹陷的母乳媽媽,教下我。

泵一段时间就得


大宅

積分: 1181


4#
發表於 15-8-23 16:44 |只看該作者

回覆:jk922 的帖子

我泵到一邊可以凸番出黎,BB開頭都啜唔實,到個零星期大開始啜得實,但大部分時間都只係擔奶咀,冇真係食,而另一邊一直都凸唔到出黎,所以只能做泵媽,但追唔到奶,每次只泵到大約三至四安,BB而家一個月大,每日大概補兩三餐奶粉



大宅

積分: 1181


5#
發表於 15-8-23 16:49 |只看該作者

回覆:jk922 的帖子

我想補充一下,雖然BB啜唔到,但你都要keep住食上奶野,泵多啲,或者手揸都得,一定要令所有乳線都通哂,就算最後真係埋唔到身,最少BB都可以用樽食到人奶,唔好俾咁大壓力自己,盡量泵,餵得幾多就幾多


複式洋房

積分: 295


6#
發表於 15-8-23 21:51 |只看該作者

回覆:immatstar 的帖子

我今日出現石頭胸,好腫痛,又泵唔出,bb又食唔到,手推又痛....點算!




男爵府

積分: 7159


7#
發表於 15-8-25 04:46 |只看該作者

引用:我兩邊都凹陷,bb三天大了,唔識啜我的乳頭

原帖由 jk922 於 15-08-23 發表
我兩邊都凹陷,bb三天大了,唔識啜我的乳頭,好易放棄唔啜,又會大哭。而家唯有用針筒抽出再喂,但分量好少 ...
你看下我的舊文吖,你堅持吖,bb大啲會夠力啲,會埋到身咖,唔好放棄,俾佢啜同埋泵,得咖,真係得咖




複式洋房

積分: 295


8#
發表於 15-8-25 11:50 |只看該作者

回覆:Maygo 的帖子

點解我用電泵一點都泵唔出。只能用手,但我10-15ml....
點算?




珍珠宮

積分: 35145


9#
發表於 15-8-25 22:10 |只看該作者

引用:我兩邊都凹陷,bb三天大了,唔識啜我的乳頭

原帖由 jk922 於 15-08-23 發表
我兩邊都凹陷,bb三天大了,唔識啜我的乳頭,好易放棄唔啜,又會大哭。而家唯有用針筒抽出再喂,但分量好少 ...
用保護乳頭膠,醫院姑娘教的,有tommie, nuk, free size, avent有中,大碼。上胎餵睇住佢有奶出,因為透明


複式洋房

積分: 337


10#
發表於 15-8-27 18:51 |只看該作者
我生完頭2星期同你一樣塞左變石頭胸,電泵一滴都泵唔出, 手搾得少少,同你個case一樣。成個人好down...去醫院姑娘幫我按到成個胸黑晒都唔得。跟住塞左果邊因為出唔到仲回奶...但回奶後因為唔谷了所以又冇咁痛。我就唔理有幾多ml 總之每日keep住用手擠奶出黎。
擠得一排我又試下泵佢,又泵得出了,咁我就開始日日飲上奶湯追奶,之後佢又慢慢多返奶(到左呢個時候阿b已經滿月了但唔肯埋身,如果你b肯就比佢啜). 好在再上奶後又泵得出了我就用返電泵,但泵完一定會用手擠清佢。
其實到依家我個胸都未通得晒,不時有硬塊同一直都有紅豆size的硬粒粒响入面。總之泵得出我就泵,泵唔出就手擠下先。有時擠完又泵得出的,泵前熱full都會出得好啲。


大宅

積分: 1249


11#
發表於 15-8-30 20:07 |只看該作者

回覆:有無乳頭凹陷的母乳媽媽,教下我。

比bb啜多d,自然長


複式洋房

積分: 404


12#
發表於 15-8-31 23:31 |只看該作者
可以買一個NIPPLE PROTRACTOR拉番個乳頭出黎,因為我有相同問題,所以生前一個月買咗慢慢拉,到宜家全埋身5個月完全冇無問題喇,個個係專門改善乳頭凹陷既
我個係babisil


別墅

積分: 948


13#
發表於 15-9-8 15:19 |只看該作者

引用:可以買一個NIPPLE PROTRACTOR拉番個乳頭出

原帖由 islychiang 於 15-08-31 發表
可以買一個NIPPLE PROTRACTOR拉番個乳頭出黎,因為我有相同問題,所以生前一個月買咗慢慢拉,到宜家全埋身5個 ...
係邊度有得買吖


複式洋房

積分: 404


14#
發表於 15-9-8 22:26 |只看該作者
luism_yan 發表於 15-9-8 15:19
係邊度有得買吖
我係九龍灣aeon bb部買既


別墅

積分: 948


15#
發表於 15-9-8 22:40 |只看該作者

引用:Quote:luism_yan 發表於 15-9-8 15:19 係邊

原帖由 islychiang 於 15-09-08 發表
我係九龍灣aeon bb部買既
Thanks, 我搵日放假去睇吓先


別墅

積分: 609


16#
發表於 17-7-26 12:10 |只看該作者
islychiang 發表於 15-8-31 23:31
可以買一個NIPPLE PROTRACTOR拉番個乳頭出黎,因為我有相同問題,所以生前一個月買咗慢慢拉,到宜家全埋身5個 ...

去左黃埔aeon 話冇,打去九龍灣aeon都話冇,唔知點算好,有一邊餵唔到,
請問你最近有冇見過邊度有得賣,麻煩話我知,最好九龍區,我住紅磡

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo