自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1778


1#
發表於 17-8-11 00:35 |只看該作者
想問下大家如果未做夠3個月而辭職,公司駛唔駛幫我供強積金?


琥珀宮

積分: 169645


2#
發表於 17-8-11 00:44 |只看該作者
阮太 發表於 17-8-11 00:35
想問下大家如果未做夠3個月而辭職,公司駛唔駛幫我供強積金?

做夠60天,公司就要幫員工供mpf


大宅

積分: 1778


3#
發表於 17-8-11 00:52 |只看該作者

回覆樓主:

但我辭職時只做咗個半月加1個月(通知期),即係我由day1 到last day只做了2個多月,公司到需要幫我供強積金?


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


4#
發表於 17-8-11 01:23 |只看該作者
由day 1 入職, 到你last day, 只要夠60日, 公司就要幫員工供強積金
至於員工要否供, 要睇你入職日期。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo