夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 44174


1#
發表於 17-9-25 12:04 |只看該作者
有咩就唔岀聲,你唔知自己係激嬲佢定點,到你忍唔住試下佢,都依舊十問九唔應或一句起兩句止,當然有時候係因為大家頂兩句所以佢甘,但有時佢自己唔開心都係甘,佢一甘我就好辛苦,我覺得有咩咪拆掂佢,唔岀聲真係虐待我,有時覺得自己似隻狗跟係佢後面


男爵府

積分: 9448

hashtag旅遊勳章


2#
發表於 17-9-25 12:59 |只看該作者
唔好理佢,等佢嬲完再問清楚


複式洋房

積分: 254


3#
發表於 17-9-25 14:34 |只看該作者
冷靜期同冷戰只差一線 小心拿捏免得好似我個c9咁推向邊緣


水晶宮

積分: 50566


4#
發表於 17-9-25 15:14 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-25 12:04
有咩就唔岀聲,你唔知自己係激嬲佢定點,到你忍唔住試下佢,都依舊十問九唔應或一句起兩句止,當然有時候係 ...

女人易攪d ,但男人係咁真係早d 拜拜!!

堂堂男子漢要女人好似阿媽哄仔咁哄你? 唔係掛你玩埋佢啦。。。。

樓主有冇小朋友呀? 無就早d止蝕啦無底深潭來架你少d精力都玩唔起架!


公爵府

積分: 27460


5#
發表於 17-9-25 15:19 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-25 12:04
有咩就唔岀聲,你唔知自己係激嬲佢定點,到你忍唔住試下佢,都依舊十問九唔應或一句起兩句止,當然有時候係 ...

係宜家咁,頂定一直都係咁?


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


6#
發表於 17-9-25 15:47 |只看該作者
有啲男人係唔鍾意講野,你唔理佢,佢心情好番啲就會撩番你講野。。我老爸就係咁人


複式洋房

積分: 171


7#
發表於 17-9-25 17:20 |只看該作者
唔出聲, 等佢嬲完先算, 其實總好過出聲句句比氣人受啦


珍珠宮

積分: 44174


8#
發表於 17-9-25 17:31 |只看該作者
hoganbaby 發表於 17-9-25 15:19
係宜家咁,頂定一直都係咁?

識佢大部分時間都係甘呢個係佢既處理手法


珍珠宮

積分: 44174


9#
發表於 17-9-25 17:32 |只看該作者
jeremylui83 發表於 17-9-25 15:47
有啲男人係唔鍾意講野,你唔理佢,佢心情好番啲就會撩番你講野。。我老爸就係咁人 ...

你地係咪潮州人?我懷疑潮州人性格


珍珠宮

積分: 44174


10#
發表於 17-9-25 17:34 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-9-25 15:14
女人易攪d ,但男人係咁真係早d 拜拜!!

堂堂男子漢要女人好似阿媽哄仔咁哄你? 唔係掛你玩埋佢啦。。 ...

係,好多女人爆左就無野


珍珠宮

積分: 44174


11#
發表於 17-9-25 17:34 |只看該作者
小小經理_tk 發表於 17-9-25 14:34
冷靜期同冷戰只差一線 小心拿捏免得好似我個c9咁推向邊緣

點推向邊沿啊?


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


12#
發表於 17-9-25 18:18 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-25 17:32
你地係咪潮州人?我懷疑潮州人性格


伯爵府

積分: 16331


13#
發表於 17-9-26 08:40 |只看該作者
回覆 ahpoo 的帖子

咁你未嫁前佢咁嘅態度你相處得舒服咩?


瑪瑙宮

積分: 139710


14#
發表於 17-9-26 09:50 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-25 17:32
你地係咪潮州人?我懷疑潮州人性格

關乜事丫, 人問題.


男爵府

積分: 5952


15#
發表於 17-9-26 10:51 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-25 12:04
有咩就唔岀聲,你唔知自己係激嬲佢定點,到你忍唔住試下佢,都依舊十問九唔應或一句起兩句止,當然有時候係 ...
唔知你平時同C6係點相處,但我相信總有人係唔善於用言語表達自己
我同C6都係咁,就算唔開心都寧願唔出聲

但你可以試下唔需要講D咩,有時攬住佢,或者挨住佢睇下電視咁,等佢知道算出面幾大壓力,屋企都仲有個人會等佢幫佢分擔下

通常如果我真係唔開心,C6咁樣我都會下左啖氣/唔開心會喊番出嚟

我覺得發洩左出嚟,好過次次堆積D負能量,一爆就會更加影響大家關係


珍珠宮

積分: 44174


16#
發表於 17-9-26 11:03 |只看該作者
fattymama 發表於 17-9-26 08:40
回覆 ahpoo 的帖子

咁你未嫁前佢咁嘅態度你相處得舒服咩?

果時佢frequency無甘高,我tolerance亦相對高


珍珠宮

積分: 44174


17#
發表於 17-9-26 11:05 |只看該作者
beautymama2013 發表於 17-9-26 10:51
唔知你平時同C6係點相處,但我相信總有人係唔善於用言語表達自己
我同C6都係咁,就算唔開心都寧願唔出聲

我鍾意d野清清楚楚,唔好浪費精力大家估黎估下


男爵府

積分: 5952


18#
發表於 17-9-26 11:12 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-26 11:05
我鍾意d野清清楚楚,唔好浪費精力大家估黎估下
但C6唔係呢種人,你就唔可能用自己個套解決到問題呀
尤其男人真係唔多鐘意出聲,我屋企個件直頭可以成晚唔洗點講野都得

所以如果你問極佢都唔講,一係佢真係唔想講,一係覺得講完都哂氣(你唔會明/唔會幫到手)

咁不如試下另一個角度去幫佢減壓啦,有時男人唔係想你去解決問題,只係想有個人唔好再俾壓力佢JA


大宅

積分: 3052


19#
發表於 17-9-26 13:05 |只看該作者

回覆樓主

我老公都係甘,初時好唔慣,好辛苦,好唔開心。後來自己睇開左,叫佢一兩次佢唔理我,我就有得佢,等佢自己嬲飽佢,唔會再主動同佢講野。之後都係佢自己嬲完出聲同我講返野。


大宅

積分: 3283


20#
發表於 17-9-26 15:29 |只看該作者
完全明白,以前男朋友係咁,好難頂。有一次,他又唔出聲,然後自己嬲到爆一拳打埋牆,嚇到我呀!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo