自由報料

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1565


1#
發表於 05-4-21 09:38 |只看該作者

APM元氣今日開喇!

噚晚去咗行APM,見到我最鐘意嘅元氣壽司終於會喺今日
(4月21日)開喇!我今晚就會即刻同老公去食!不過間舖都好細,唔多位.


大宅

積分: 1518


2#
發表於 05-4-21 09:54 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

thx~
我仔仔返學啦!!!!!


別墅

積分: 985


3#
發表於 05-4-21 09:59 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!


大宅

積分: 2079


4#
發表於 05-4-21 10:03 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

請問APM有冇得泊車? 幾$/hour? APM附近仲有乜地方行或合小朋友去玩既地方? 話時話,值得專登去嗎?

該用戶已被刪除

5#
發表於 05-4-21 10:29 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1431


6#
發表於 05-4-21 10:32 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

2mings 寫道:
請問APM有冇得泊車? 幾$/hour? APM附近仲有乜地方行或合小朋友去玩既地方? 話時話,值得專登去嗎?

APM而家做緊有免費泊車, 詳情我唔係太清楚, 但地方好大, 有好多野食. 有d又一城feel..... 幾好架
明日之<猩> - 卓彥


男爵府

積分: 5893


7#
發表於 05-4-21 10:54 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

想問APM即那兒?
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


公爵府

積分: 28092


8#
發表於 05-4-21 11:01 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

kwun tong

ec822 寫道:
想問APM即那兒?


男爵府

積分: 7990


9#
發表於 05-4-21 11:37 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

曳人 寫道:
[quote]
2mings 寫道:
請問APM有冇得泊車? 幾$/hour? APM附近仲有乜地方行或合小朋友去玩既地方? 話時話,值得專登去嗎?

APM而家做緊有免費泊車, 詳情我唔係太清楚, 但地方好大, 有好多野食. 有d又一城feel..... 幾好架 [/quote]
星期一 - 星期五/ 6:00後, 免費泊車2hr
星期六,日 / 好似全日都免費泊車2hr

係呀~ 有好多野食
至於小朋友去玩既地方, 附近係工廠區, 應該無咩好玩.
   


大宅

積分: 3354


10#
發表於 05-4-21 11:49 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

多謝報料
我都好like元氣架
[img align=left]http://b4.lilypie.com/Lgmcp8.png[/img]


別墅

積分: 1178


11#
發表於 05-4-21 11:55 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

我行過一兩次, 好大好多名店, 唔覺有小朋友玩的地方, 我個仔問我點解無冒險x園?


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 05-4-21 12:01 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

Thanks for information!


別墅

積分: 985


13#
發表於 05-4-21 12:01 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

2mings,
值得專登ar


大宅

積分: 2079


14#
發表於 05-4-21 12:05 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

多謝各位報料,咁我就專程跨山過海去一去開下眼界先!

咁多人,會唔會迫到推唔到bb車? ?-(


大宅

積分: 3672

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 05-4-21 13:41 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!


複式洋房

積分: 371


16#
發表於 05-4-21 14:08 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

[url=www.babyhome.com.tw/JonathanPoon]J.Poon


水晶宮

積分: 51182


17#
發表於 05-4-21 14:11 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!


大宅

積分: 2379


18#
發表於 05-4-21 14:19 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!



水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 05-4-22 09:33 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

貓公主,

May I know which floor? Is it good?


大宅

積分: 1565


20#
發表於 05-4-22 10:47 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

我噚晚同老公去咗元氣喇!好多人!
之後仲上咗去food court買滿記甜品返屋企食:)
不過我老公話都係去西貢食好D.

唔好意思,雖然去過APM兩三次,但我到依家都唔知每層叫咩,
因為好混亂......
淨係記得係H2O,Esprit落一層.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo