自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8420


1#
發表於 05-4-22 14:00 |只看該作者

請問有無人知邊度有得買可以接起bed?

之前見到有得,但近日四維睇都無得買,但我唔想買太貴,謝謝大家!


大宅

積分: 1703


2#
發表於 05-4-22 14:15 |只看該作者

Re: 請問有無人知邊度有得買可以接起bed?

係咪即係摺床呀?如果係,我啱啱響吉之島買左張双摺$599包送貨,有"碌"架,張褥好似幾舒服,幾穩陣!聽日送黎,試瞓完再話你知好唔好啦!另外有三摺,都有"碌"架,$499!2 & 20號用 J 咭有95折。之前響普通家俬店買左張$299,又無包送貨,好難開合,唔係禁穩陣,張褥又薄,瞓到周身骨痛!
Tung Tung [img align=left]http://lilypie.com/baby1/050925/2/2/1/+8[/img]


男爵府

積分: 8420


3#
發表於 05-4-22 15:37 |只看該作者

Re: 請問有無人知邊度有得買可以接起bed?

PRISCILLALAM. 我去吉之島唔見有!!請問有"碌"會否不安全,我怕我一開囡囡會走上去??謝謝!
PRISCILLALAM 寫道:
係咪即係摺床呀?如果係,我啱啱響吉之島買左張双摺$599包送貨,有"碌"架,張褥好似幾舒服,幾穩陣!聽日送黎,試瞓完再話你知好唔好啦!另外有三摺,都有"碌"架,$499!2 & 20號用 J 咭有95折。之前響普通家俬店買左張$299,又無包送貨,好難開合,唔係禁穩陣,張褥又薄,瞓到周身骨痛!


複式洋房

積分: 447


4#
發表於 05-4-22 16:07 |只看該作者

Re: 請問有無人知邊度有得買可以接起bed?

mandyfung 寫道:
之前見到有得,但近日四維睇都無得買,但我唔想買太貴,謝謝大家!


西田百貨有得買,是木色有轆,大約一千元,夠大張


男爵府

積分: 8420


5#
發表於 05-4-22 16:13 |只看該作者

Re: 請問有無人知邊度有得買可以接起bed?

WSIP 謝謝!
WSIP 寫道:
[quote]
mandyfung 寫道:
之前見到有得,但近日四維睇都無得買,但我唔想買太貴,謝謝大家!


西田百貨有得買,是木色有轆,大約一千元,夠大張 [/quote]


大宅

積分: 1842


6#
發表於 05-4-23 18:36 |只看該作者

Re: 請問有無人知邊度有得買可以接起bed?

實惠有


子爵府

積分: 11564

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 05-4-23 21:14 |只看該作者

Re: 請問有無人知邊度有得買可以接起bed?

mandyfung 寫道:
之前見到有得,但近日四維睇都無得買,但我唔想買太貴,謝謝大家!


宜家


男爵府

積分: 8420


8#
發表於 05-4-24 09:38 |只看該作者

Re: 請問有無人知邊度有得買可以接起bed?

Ocean521 / janetngan2
謝謝你們,我之前就係見到有得買.到我想買時唔見有.
janetngan2 寫道:
[quote]
mandyfung 寫道:
之前見到有得,但近日四維睇都無得買,但我唔想買太貴,謝謝大家!


宜家[/quote]


大宅

積分: 1703


9#
發表於 05-4-25 10:11 |只看該作者

Re: 請問有無人知邊度有得買可以接起bed?

mandyfung,
以!我響荃灣嗰間吉之島買架,應該間間都有格!你去家俬嗰層問下D sales,事關佢地會攝響D唔多覺嘅位,我都係問D sales 咋!D"碌"有得鎖架,張床打平後距離地面唔夠一尺,細路仔就啱曬啦!張床送左黎啦,張褥又幾舒服woh,OK呀!

[quote]
mandyfung 寫道:
PRISCILLALAM. 我去吉之島唔見有!!請問有"碌"會否不安全,我怕我一開囡囡會走上去??謝謝![quote]
Tung Tung [img align=left]http://lilypie.com/baby1/050925/2/2/1/+8[/img]


男爵府

積分: 8420


10#
發表於 05-4-25 10:17 |只看該作者

Re: 請問有無人知邊度有得買可以接起bed?

"口今"就好啦!謝謝你 PRISCILLALAM .
PRISCILLALAM 寫道:
mandyfung,
以!我響荃灣嗰間吉之島買架,應該間間都有格!你去家俬嗰層問下D sales,事關佢地會攝響D唔多覺嘅位,我都係問D sales 咋!D"碌"有得鎖架,張床打平後距離地面唔夠一尺,細路仔就啱曬啦!張床送左黎啦,張褥又幾舒服woh,OK呀!

[quote]
mandyfung 寫道:
PRISCILLALAM. 我去吉之島唔見有!!請問有"碌"會否不安全,我怕我一開囡囡會走上去??謝謝![quote]


大宅

積分: 1703


11#
發表於 05-4-25 11:26 |只看該作者

Re: 請問有無人知邊度有得買可以接起bed?

mandyfung,
唔洗客氣!
Tung Tung [img align=left]http://lilypie.com/baby1/050925/2/2/1/+8[/img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo