立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8420
大宅
積分: 1703
PRISCILLALAM 寫道: 係咪即係摺床呀?如果係,我啱啱響吉之島買左張双摺$599包送貨,有"碌"架,張褥好似幾舒服,幾穩陣!聽日送黎,試瞓完再話你知好唔好啦!另外有三摺,都有"碌"架,$499!2 & 20號用 J 咭有95折。之前響普通家俬店買左張$299,又無包送貨,好難開合,唔係禁穩陣,張褥又薄,瞓到周身骨痛!
複式洋房
積分: 447
mandyfung 寫道: 之前見到有得,但近日四維睇都無得買,但我唔想買太貴,謝謝大家!
WSIP 寫道: [quote] mandyfung 寫道: 之前見到有得,但近日四維睇都無得買,但我唔想買太貴,謝謝大家!
積分: 1842
子爵府
積分: 11564
janetngan2 寫道: [quote] mandyfung 寫道: 之前見到有得,但近日四維睇都無得買,但我唔想買太貴,謝謝大家!
PRISCILLALAM 寫道: mandyfung, 以!我響荃灣嗰間吉之島買架,應該間間都有格!你去家俬嗰層問下D sales,事關佢地會攝響D唔多覺嘅位,我都係問D sales 咋!D"碌"有得鎖架,張床打平後距離地面唔夠一尺,細路仔就啱曬啦!張床送左黎啦,張褥又幾舒服woh,OK呀! [quote] mandyfung 寫道: PRISCILLALAM. 我去吉之島唔見有!!請問有"碌"會否不安全,我怕我一開囡囡會走上去??謝謝![quote]
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy