美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1798


1#
發表於 05-4-27 12:37 |只看該作者

顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

我見顧紀筠都唔係太老,點解佢頸紋咁深,有冇好方法預防同埋點樣保養條頸呢?


別墅

積分: 985


2#
發表於 05-4-27 12:47 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

<貴妃>美白抗皺精華素 + <VALMONT> neck cream
~~~~~~~~~~GOOD~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1798


3#
發表於 05-4-27 12:54 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

Duck

咁你搽精華素及neck cream時,係乜野方向搽,打橫搽,向上素定向下搽呢?


別墅

積分: 985


4#
發表於 05-4-27 13:11 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

冬菇頭,
打橫搽,向上素


子爵府

積分: 11202


5#
發表於 05-4-27 13:12 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

冬菇頭 寫道:
我見顧紀筠都唔係太老,點解佢頸紋咁深,有冇好方法預防同埋點樣保養條頸呢?



顧紀筠都唔係太老???
40幾啦~~~


別墅

積分: 985


6#
發表於 05-4-27 13:15 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

顧紀筠係老ar la.
佢頸紋深
4X ok la :lol:


大宅

積分: 1798


7#
發表於 05-4-27 13:25 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

duck :
thanks.

但係我見其他藝人,老過佢既都冇佢咁犀利。 見佢個樣,都ok喎。 冇理油佢護膚又唔識護頸。


公爵府

積分: 28961


8#
發表於 05-4-27 13:31 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

我覺得因為佢太瘦,
通常到咁嘅年紀, 太瘦D頸紋就好容易好現形,
好似鄭裕玲咁, 條頸好鬼肉酸 :tongue:


大宅

積分: 4323


9#
發表於 05-4-27 13:38 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

我覺顧紀筠好老, 塊臉d皮鬆鬆地, 條頸我就無留意ar..


水晶宮

積分: 52761


10#
發表於 05-4-27 14:02 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

其實頸紋會否是天生的呢~~
我見同事有呀, 仲頗明顯, 就好似顧老闆一樣
但都好似是 頸部/頭部 郁動而有的摺紋
咁都好難避姐~~

而我自己就冇咩頸紋, 小小唔明顯,
我只係搽咩cream 都搽少少落頸咋
可能生得唔夠高, 習慣抬頭望人掛


男爵府

積分: 6296


11#
發表於 05-4-27 14:37 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

有d會係天生的,我家姐兩個女得幾歲大都好多好深的頸紋.
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


別墅

積分: 774


12#
發表於 05-4-28 01:40 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

I will apply eye cream to the neck. you know eye cream is usually for reducing fine line, it is good for neck too. also, whenever you do facial, no matter whitening or hydrating mask, etc , apply to neck, too.


伯爵府

積分: 15709


13#
發表於 05-4-28 08:51 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

d人由肥變瘦頸紋會好深, 你地懷bb時d頸紋係唔係多了&深了, 我就係啦!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


瑪瑙宮

積分: 129404

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 05-4-28 09:49 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

christylai 寫道:
我覺顧紀筠好老, 塊臉d皮鬆鬆地, 條頸我就無留意ar..


仲有米雪對手, 真係唔掂.


複式洋房

積分: 333


15#
發表於 05-4-28 11:36 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

你地發唔發覺有頸紋多數都係女人? 由其是生完BB就會好易有, 而男人就算年紀大左都好少會有頸紋。
開開心心過每一天 :-P


複式洋房

積分: 336


16#
發表於 05-4-28 11:51 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

係未因為女人要湊b, 謂奶, 個頭成日轉呢? 又要跟公課, ..等等. 條頸郁得多? 我算好彩, 唔係太深. 其實要注意手 & 頸 既保 養...一老就冇得救.
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid61/p093b2f8d9a326f07fec7160770ffeec4/fc28be39.jpg.thumb[/img]


大宅

積分: 1704


17#
發表於 05-4-28 11:55 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

Duck,
How much <VALMONT> neck cream?

我有兩個女 大女Vanessa好生性 細女Venus好生肉


男爵府

積分: 7342


18#
發表於 05-4-28 11:58 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

vivienmak 寫道:
d人由肥變瘦頸紋會好深, 你地懷bb時d頸紋係唔係多了&深了, 我就係啦!


Totally agree !! 我都係 !! 嘻, 遮住佢先...



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


別墅

積分: 985


19#
發表於 05-4-28 12:02 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

$990>>>>very good,好com用!


別墅

積分: 1178


20#
發表於 05-4-28 12:10 |只看該作者

Re: 顧紀筠(學警雄心)頸紋好深,有方法預防嗎?

我學瑜珈時, Miss 教我哋伸直條頸台頭望天, 也可防頸紋及雙下巴, 雙下巴!又係女人的大敵

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo