自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 10-5-26 16:32 |只看該作者
如題.....


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


2#
發表於 10-5-26 16:33 |只看該作者
用學行帶, 俾佢自己行~


伯爵府

積分: 16212


3#
發表於 10-5-26 16:35 |只看該作者
自從亞女識行之後, 依家2歲, 佢就唔鍾意坐bb車,
有時行兩行又要抱, 行兩行又要抱, 真係激 c, 又唔肯坐自己架 c + 車.


水晶宮

積分: 54556

環保接龍勳章


4#
發表於 10-5-26 16:38 |只看該作者
通常未學識行就想行.學識行後就唔行.


子爵府

積分: 10992

醒目開學勳章


5#
發表於 10-5-26 16:45 |只看該作者
在安全既地方, 會比佢行, 但是人多or附近有車就要抱住 or 坐bb車! 因為佢地細粒, 有時妳拖住佢行, 有d人揸住支煙 or 手袋會整親小朋友都唔知! 我喺街度見過有哥仔揸住支煙迎面整親小朋友塊面呀! 小朋友大喊, 佢先知呀!


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 10-5-26 16:53 |只看該作者
我住果度冇'lip',自囡囡識行我就好少抱,而家17個月出街都唔洗攞BB車,唔知係咪習慣咗,出街唔會嘈住要我抱,返而同佢爸同嫲嫲出街就時日唔肯行,佢都知道邊個會抱佢邊個唔抱.


大宅

積分: 1922


7#
發表於 10-5-26 16:53 |只看該作者
無錯, 阿女細細個好肯行, 反而2歲後成日要抱, 坐bb 車又唔係好肯坐, 搞到老公成日話唔想同佢出街。
原帖由 a#### 於 10-5-26 16:38 發表
通常未學識行就想行.學識行後就唔行.


大宅

積分: 1324


8#
發表於 10-5-26 17:26 |只看該作者
會帶bb車出街,人少未俾佢自己行, 人多就坐車安全d, 而且佢突然想睡都唔駛抱佢


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


9#
發表於 10-5-26 18:11 |只看該作者
睇情況啦,果時同阿哥返學會推車
如果出去成日都會推車.
去shopping一定推

如果去行山果d就唔會推
落一陣街都唔會推

2歲半前都係咁,2歲半之後連車仔都賣埋lu~
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


子爵府

積分: 11542


10#
發表於 10-5-26 18:28 |只看該作者
睇情況.
出3個小時以上一定會帶, 因為BB會小睡, 睡時俾佢坐車.

2個小時或以下, 就應該唔駛.



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo