婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1238


1#
發表於 05-5-13 13:45 |只看該作者

有冇人試過胃酸倒流, 有咩病徵

有冇人試過胃酸倒流, 有咩病徵, 早排睇醫生話胃炎, 未醫好, 但我胸口有灼熱感覺, 有胃氣, 消化不良, 有冇姊妹試過有咁既情況出現, 會唔會係胃酸倒流, 請覆我, 謝謝 !


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


2#
發表於 05-5-13 17:50 |只看該作者

Re: 有冇人試過胃酸倒流, 有咩病徵

你可能是胃灼熱. 以下是我依書直說的.摘自營養治療的百科全書。
胃灼熱,顧名思義,即胃部有灼燒的感覺。它通常發生於盬酸 (幫助消化之物 )逆流至食道。其原因包括吃過多辛辣或油炸的食物.酒.咖啡.柳橙類水果.巧克力,番茄為主的食物。
盬酸對分解及消化食物是必要的。你可藉此簡單測試.以檢查自己是否需要盬酸。服用一湯匙的蘋果醋或檸檬汁。如果這樣令你的灼熱消失.那麼你需要更多盬酸。如果便症狀更糟. 則你的盬酸過量.勿再服用含盬酸的酵素。
建議細嚼慢嚥.勿食油炸食物.汽水.脂肪.糖.加工食品.辛辣或高度調味的食物.儘量多吃生菜。
試用生馬玲薯汁.勿削皮.只需洗淨.放入果汁機攪拌。混合1/2的水及1/2的馬玲薯汁.儘速喝下。每天三次。
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


禁止訪問

積分: 10763


3#
發表於 05-5-13 19:35 |只看該作者

Re: 有冇人試過胃酸倒流, 有咩病徵

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo