婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2508


1#
發表於 05-6-11 16:50 |只看該作者

便秘~~點算呀

已經便秘三日啦,一日飲十幾杯水都唔得,好辛苦呀
但係又唔想食藥去喎,仲有冇d其他辦法


大宅

積分: 1199

好媽媽勳章


2#
發表於 05-6-11 18:42 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

食蕉,食菜,食芝麻糊.


伯爵府

積分: 15709


3#
發表於 05-6-11 18:47 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

你試下按摩下個肚, 順時針方向按5分鐘, 好見效ga!
如果用body message oil (1-2茶匙) + rosemary香薰油 2 drops按仲正~
我以前成日都便秘, 後來每晚按完第二天便好順暢, 肚腩都細了, 你試試!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


4#
發表於 05-6-11 23:38 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

食木瓜.橙. 菜葉.多纖維的食物.

應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


大宅

積分: 4141

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 05-6-11 23:42 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

Try to eat Kiwi fruit.


民房

積分: 10


6#
發表於 05-6-12 12:38 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

[size=large]食多D 火龍果, 好有效 !若果再唔得 , 去點X綠買桑果汁飲或飲蜜糖水啦
翠兒 ^_^ [img align=left]http://home.i-cable.com/archerwong/facemark/bata_anime_001.gif[/img] [img align=left]http://home.i-cable.com/archerwong/facemark/bata_anime_002.gif[/img] [img align=left]http://home.i-cable.com/archerwong/facemark/hana_anime.gif[/img] [img align=left]http://home.i-cable.com/archerwong/facemark/hana_anime.gif[/img]


大宅

積分: 2820


7#
發表於 05-6-12 14:34 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

In the morning, once wake up, try to drink a cup of warm water(500 ml) with a teaspoon of salt.


別墅

積分: 519


8#
發表於 05-6-12 16:46 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

西梅~
木瓜奶~
傑傑0係2004.3.3出世~重3.33kg~!!


伯爵府

積分: 15709


9#
發表於 05-6-13 08:56 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

emilytsoi808,

你係唔係PERIOD前呀?
我PERIOD前好易便秘!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 1501


10#
發表於 05-6-14 15:59 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

食提子, 飲西梅汁.

按摩個肚真係有效架!


大宅

積分: 1079


11#
發表於 05-6-14 17:29 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

MILK TEA


男爵府

積分: 6989


12#
發表於 05-6-14 23:19 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

我以前可以兩三日先一次嫁,宜家用body message oil加香薰油按摩個肚...,就日日有我去....而且好容易去添....
香薰油,我會用Grapefruit or Cypress or Juniper,呢d油仲可以掛毒


禁止訪問

積分: 4238


13#
發表於 05-6-17 16:19 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2371


14#
發表於 05-6-17 17:10 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

我上週都有一次經驗, D 便便硬哂唔上又唔落, 坐又唔係, 企又唔係,非常辛苦, 唯有飲多D 水, 涯左冇幾耐, 用盡九牛二虎之力才解決到. 之後才知道, 原來大肚D腸會扁D, 會容易便秘, 所以去百佳買了一隻"LIGO" 西梅乾, 每人我吃3粒到, keep 住每日都好舒服咁去到一, 二次便便.


大宅

積分: 3031


15#
發表於 05-6-17 18:11 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

飲coffee都得架! 每次我很多日都無得去, 我都會飲一杯coffee, 跟住好快就舒服晒!
http://www.ziq.com/z/f_l/3/7/%E8%81%96%E8%AA%95%E5%BF%AB%E6%A8%82%21%21.gif


男爵府

積分: 6191

畀面勳章


16#
發表於 05-6-18 12:56 |只看該作者

Re: 便秘~~點算呀

朝早起身一杯暖水加少少鹽..咁出門口前就會有得去架啦..

晚上食個橙..第二朝都會有的..如果都唔得,一係買'淨X瘦'或其他同類型PRODUCT,都可以令你去得舒服架..唔會肚潟的

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo