立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1310
瑪瑙宮
積分: 131843
原帖由 好立克 於 10-7-13 12:28 發表 今日day 13, 平時週期28-30日, 昨晚同前日都有dodo, 昨日用紅d check 40%, 今朝check100%, 我想問今晚係咪要照dodo, 定係可以明天先dodo? 因我怕dodo得密左d, 老公頂唔順...miffy or sis, 請解答我想問我會係大約邊 ...
原帖由 好立克 於 10-7-13 13:55 發表 miffy, 咁其實我會o係明天或後天排卵, 是嗎?
原帖由 好立克 於 10-7-13 15:31 發表 miffy, 我上個月(day14)去照陰超, e生話照到有粒卵子, 咁正常係咪會1-2日內就排出來? 咁照計我係咪應該會係15-16日排卵? 因今個cycle day13 (今日)紅d有深粗, 咁我昨晚開左工, 今晚係咪應該可以休息一日, 明天再開 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy