婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 146


1#
發表於 05-5-20 14:49 |只看該作者

人工流產

你地知唔知做完人工流產後,應該要食番些甚麼補一補呢??
同埋,有咩唔做得呢??


伯爵府

積分: 19833


2#
發表於 05-5-20 15:39 |只看該作者

Re: 人工流產

人工流產後該一個月內,不可吃任何藥材,補品,薑飯,蝦/crab海鮮..,行埋
其後便可補身了,多吃花膠....

其實人工流產同生完BB一樣護理,為自己著想食多


男爵府

積分: 5227


3#
發表於 05-5-20 23:35 |只看該作者

Re: 人工流產

我有食維他命丸(B雜, 鐵丸), 係婦科醫生開的。另外炒菜及煲湯時都加入薑。


複式洋房

積分: 198


4#
發表於 05-5-22 18:05 |只看該作者

Re: 人工流產

人工流產同唔同小產?
兩星期前我BB24週, 但不幸無咗心跳; 於是好似生BB咁生出嚟!!
咁我算係人工流產定係小產?
我淨係知我宜家要好似人哋咁坐月, 食雞飯, 等乾淨先再補身


男爵府

積分: 5227


5#
發表於 05-5-22 19:02 |只看該作者

Re: 人工流產

elainesugar, 你係小產, 不過你個bb size比較大, 所以要用'生'的方法令佢出來。你係要坐月, 調理好身體。


複式洋房

積分: 198


6#
發表於 05-5-22 19:53 |只看該作者

Re: 人工流產

hialice,
多謝您的info!
我宜家每日都有食飯, 多數食雞飯, 都有試過薑炒飯 & 豬潤豬腰杞子飯; 除咗要食藥, 其他全部飲紅棗水 or 湯
不過番工之後唔知點, 因為我都唔想喺屋企咁耐, 多時間會成日唸住bb
仲有呢, 我幾時可以同先生"曵曵"?


別墅

積分: 917


7#
發表於 05-5-23 09:31 |只看該作者

Re: 人工流產

請問流產後要休養多久才可再次懷孕?


大宅

積分: 4906


8#
發表於 05-5-23 14:56 |只看該作者

Re: 人工流產

elainesugar~
你要好似坐月咁,起碼要一個月先好行埋,仲要d惡露乾淨先,食多d有營養嘅野,好好保重.
祝:早日康服!


大宅

積分: 4906


9#
發表於 05-5-23 14:57 |只看該作者

Re: 人工流產

tsyefung 寫道:
請問流產後要休養多久才可再次懷孕?

起碼都要黎3次m先架.


複式洋房

積分: 198


10#
發表於 05-5-24 20:06 |只看該作者

Re: 人工流產

cocoWong,
多謝您的祝福!! 我一定會好好調理好身體, 再接再厲!


禁止訪問

積分: 1160


11#
發表於 05-5-25 21:08 |只看該作者

Re: 人工流產

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo