婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 380


1#
發表於 05-6-5 21:10 |只看該作者

我既血壓創歷史新低,點好????


之前上壓90下壓60,醫生已經話我低架啦,前幾日更低,祗有上壓85下壓48,真係好低,所以我暈咗,點好呀 :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 1666


2#
發表於 05-6-8 15:47 |只看該作者

Re: 我既血壓創歷史新低,點好????

快d去睇醫生!!!!!!


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


3#
發表於 05-6-8 20:42 |只看該作者

Re: 我既血壓創歷史新低,點好????

我聽過話血壓低即是話血管失去彈性. 鬆弛. 就像擴闊了的水管一樣. 所以血壓流得慢而形成血壓低.
我都係血壓低的人. 但近年控制得到.
你不要單獨出外啦. 暈
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


男爵府

積分: 6164

好媽媽勳章


4#
發表於 05-6-10 10:03 |只看該作者

Re: 我既血壓創歷史新低,點好????

我都係間歇性低血壓架, 有時正常, 有時只得85, 52(唔係早上時都係咁), 我都唔明


複式洋房

積分: 380


5#
發表於 05-6-12 20:37 |只看該作者

Re: 我既血壓創歷史新低,點好????


唔該有無好既醫生介紹比我呀,荃葵青區

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


子爵府

積分: 12378


6#
發表於 05-6-13 08:11 |只看該作者

Re: 我既血壓創歷史新低,點好????

我都係咁, 早二日覺得暈, 羅部機check, 同你差不多, 好低, 仲心跳到102, 後來隔一陣再check, 心跳跌左小小98, 不過血壓仲低, 激死我, 我而家飲下紅早水囉.

我睇過醫生, 驗個血, 醫生又話正常喎.


草子 寫道:

之前上壓90下壓60,醫生已經話我低架啦,前幾日更低,祗有上壓85下壓48,真係好低,所以我暈咗,點好呀 :-( :-(


大宅

積分: 4344


7#
發表於 05-6-16 21:36 |只看該作者

Re: 我既血壓創歷史新低,點好????

我都係咁低,醫生話發多D脾氣 ,可以改善 :mrgreen:


男爵府

積分: 6259


8#
發表於 05-6-17 07:03 |只看該作者

Re: 我既血壓創歷史新低,點好????

下.......真定假呀......上次醫生問我有無郁下就發脾四, 仲叫我驗血, check下甲狀腺喎....


connie428 寫道:
我都係咁低,醫生話發多D脾氣 ,可以改善 :mrgreen:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo