婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 04-11-2 10:33 |只看該作者

請問九龍東or將軍澳有無中e介紹?

因我住西貢,所以想搵就腳 & 好's 中e. 唔該.


民房

積分: 29


2#
發表於 04-11-6 13:58 |只看該作者

Re: 請問九龍東or將軍澳有無中e介紹?

你好, 我有一中醫係牛頭角--花園大廈, 叫吳端燦, 幾好架, 佢以前係浸會度做 (中醫), 不過而家自立門戶. tel:3429877 , 希望幫到你啦 :-P


民房

積分: 29


3#
發表於 04-11-6 13:59 |只看該作者

Re: 請問九龍東or將軍澳有無中e介紹?

你好, 我有一中醫係牛頭角--花園大廈, 叫吳端燦, 幾好架, 佢以前係浸會度做 (中醫), 不過而家自立門戶. tel:3429877 , 希望幫到你啦 :-P


民房

積分: 60


4#
發表於 04-11-7 19:38 |只看該作者

Re: 請問九龍東or將軍澳有無中e介紹?

我睇過在將軍澳南豐中心地面(在坑口地鐵站旁)的中醫,姓何,
去睇時,不用講自己有甚麼病,佢好似好犀利,把脈後,能講出你的病況



侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 04-11-8 12:02 |只看該作者

Re: 請問九龍東or將軍澳有無中e介紹?

米妮愛超人,
可否pm詳細資料,地址,電話同全名比我?另外診金�藥費貴嗎?

另外,厚德商場2樓45號有個中e,有無人睇過,掂唔掂?


複式洋房

積分: 222


6#
發表於 04-11-10 01:23 |只看該作者

Re: 請問九龍東or將軍澳有無中e介紹?

米妮愛超人:
我都想要中醫資料呀,可pm我嗎?thanks


男爵府

積分: 6989


7#
發表於 05-6-19 16:05 |只看該作者

Re: 請問九龍東or將軍澳有無中e介紹?

唔知有無人睇過寶琳既陳其安醫師呢!係新都城第一期地下既呢....點解咁多人睇佢呢....成日都有十幾人排隊.....



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo