烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 174


1#
發表於 05-6-24 21:51 |只看該作者

請問如何選擇牛仔骨呢?

請問如何選擇牛仔骨呢? 上次我煮牛仔骨, D味就好好味, 但就好UN(好難咬開), 請問有乜方法呢? 我已經將佢用搥仔打過, 但都仲係咁


大宅

積分: 2411


2#
發表於 05-6-25 02:52 |只看該作者

Re: 請問如何選擇牛仔骨呢?

PLS CLICK : 你就明啦 ! http://home4u.hongkong.com/lifestyle/cuisine/godocook/tips/tips8.html


複式洋房

積分: 174


3#
發表於 05-6-28 11:38 |只看該作者

Re: 請問如何選擇牛仔骨呢?

原來係咁, 唔該哂, Miu_Miu

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo