婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3135


1#
發表於 05-6-29 10:16 |只看該作者

係咪有d枕頭可用電腦scan你個頸椎位先...

然後找合你的型號呀? 因想找一隻super fit 自己的枕頭呀, 唔該..


子爵府

積分: 10954


2#
發表於 05-6-29 22:24 |只看該作者

Re: 係咪有d枕頭可用電腦scan你個頸椎位先...

你係咪講緊雅芳婷個隻枕頭呀~我媽媽買左不過佢話唔好訓喎!


複式洋房

積分: 189


3#
發表於 05-6-30 14:03 |只看該作者

Re: 係咪有d枕頭可用電腦scan你個頸椎位先...

雅芳婷d 枕頭中間位置是凹下,
不是每個都慣用.. 我自己就ok 用緊3吋size


大宅

積分: 2114


4#
發表於 05-7-1 01:56 |只看該作者

Re: 係咪有d枕頭可用電腦scan你個頸椎位先...

yes...is 雅芳婷... pretty good... I tried by my own first... then bought for my husband after me...

Before, my husand and I always got ”訓矮頸".. But no more after used it.

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


5#
發表於 05-7-1 09:22 |只看該作者

Re: 係咪有d枕頭可用電腦scan你個頸椎位先...

would you tell me the price ar??

I want to try ar!!!

Sleep not good!!

Tks!


大宅

積分: 3135


6#
發表於 05-7-4 13:54 |只看該作者

Re: 係咪有d枕頭可用電腦scan你個頸椎位先...

thanks. how much ar?


子爵府

積分: 14680


7#
發表於 05-7-5 11:52 |只看該作者

Re: 係咪有d枕頭可用電腦scan你個頸椎位先...

唔好用架~

因為佢中間位會低 d, 就返你仰睡.
兩邊會高 d, 就你側睡.

但當你轉身時要就返佢個位去訓.
本身都唔太舒服. 兩邊唔夠軟.

後來我換左個睡康寧太空枕就好好多.
無論點訓, 佢都就返個形.
以前通常 600-700 蚊.
但最近見一兩間大公司都係賣緊 199-299.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo