跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 1650


1#
發表於 10-7-13 12:29 |只看該作者
有冇紅磡街坊B呀?

[ 本帖最後由 carcarb 於 10-12-6 14:37 編輯 ]


大宅

積分: 1083


2#
發表於 10-7-13 12:43 |只看該作者
原帖由 carcarb 於 10-7-13 12:29 發表
有冇紅磡街坊B呀?


妳依家住HUNG HOM ? 外家住沙田 ?


大宅

積分: 1650


3#
發表於 10-7-13 12:59 |只看該作者
原帖由 GarboBilly 於 10-7-13 12:43 發表


妳依家住HUNG HOM ? 外家住沙田 ?


唔係呀, 你呢?

[ 本帖最後由 carcarb 於 10-7-14 18:15 編輯 ]


複式洋房

積分: 323


4#
發表於 10-7-13 21:16 |只看該作者
謙謙報到~


大宅

積分: 4168


5#
發表於 10-7-14 00:30 |只看該作者
路過。。。

我自己本身由細到大就住紅磡,結婚都系紅磡,但有左9個月就搬到沙田同老爺奶奶住啦,而家紅磡租左比人,以後有機會可能返翻紅磡住咖,生於斯長於斯嘛。


大宅

積分: 1650


6#
發表於 10-7-14 09:35 |只看該作者
原帖由 loveannis 於 10-7-14 00:30 發表
路過。。。

我自己本身由細到大就住紅磡,結婚都系紅磡,但有左9個月就搬到沙田同老爺奶奶住啦,而家紅磡租左比人,以後有機會可能返翻紅磡住咖,生於斯長於斯嘛。 ...


原來你祖藉紅磡,第日卡卡讀書會唔會搬番黎? (校網好似好d)

我娘家住大埔,都係校網問題,所以最後選o左紅磡近99.


大宅

積分: 1650


7#
發表於 10-7-14 09:36 |只看該作者
原帖由 bee716rb 於 10-7-13 21:16 發表
謙謙報到~


bee

睇黎我地冇o羊街坊o係度.


複式洋房

積分: 323


8#
發表於 10-7-14 21:34 |只看該作者
係喎...沙田友好似就幾多下咁喎~~


大宅

積分: 1847


9#
發表於 10-7-16 01:10 |只看該作者
我都報到先... live jor 30 多年hung hom 了..


大宅

積分: 4168


10#
發表於 10-7-16 02:45 |只看該作者
原帖由 carcarb 於 10-7-14 09:35 發表


原來你祖藉紅磡,第日卡卡讀書會唔會搬番黎? (校網好似好d)

我娘家住大埔,都係校網問題,所以最後選o左紅磡近99.


我都想搬返黎啊,但唔系我自己一個能夠決定,睇睇到時情況啦。


複式洋房

積分: 235


11#
發表於 10-7-17 23:49 |只看該作者
我都住紅磡


大宅

積分: 1847


12#
發表於 10-7-22 16:41 |只看該作者
原帖由 TiffanyHsiao 於 10-7-17 23:49 發表
我都住紅磡


原來都唔係好多紅磡友.....


大宅

積分: 1650


13#
發表於 10-7-22 17:17 |只看該作者
原帖由 mukmuk 於 10-7-22 16:41 發表


原來都唔係好多紅磡友.....


係囉,冇o羊紅磡街坊添! 不過唔緊要,等bb大d我地可以一齊出黎玩!

btw,你囡囡同我囡囡好似樣,


大宅

積分: 1847


14#
發表於 10-7-23 00:23 |只看該作者
原帖由 carcarb 於 10-7-22 17:17 發表


係囉,冇o羊紅磡街坊添! 不過唔緊要,等bb大d我地可以一齊出黎玩!

btw,你囡囡同我囡囡好似樣,


我個女成日比人話似男仔... 我都誓心女生男相...


大宅

積分: 4168


15#
發表於 10-7-23 00:34 |只看該作者
mukmuk,如果你個B唔系著粉紅色衫,我都以為佢系男仔。


大宅

積分: 1847


16#
發表於 10-7-23 01:28 |只看該作者
haha... 可能我地平日於紅磡行來行去... 如果見到一個女生男相的BB女..may be that;s my daughter


複式洋房

積分: 250


17#
發表於 10-8-11 12:01 |只看該作者
We are also living in Hunghom, can gather to join playgroup later....

第一胎
6weeks =>0.6cm
12wk2 =>5.86cm


大宅

積分: 1847


18#
發表於 10-8-11 19:45 |只看該作者
原帖由 winniecheer 於 10-8-11 12:01 發表
We are also living in Hunghom, can gather to join playgroup later....


I still have no idea about the playgroup in HungHom, any suggestion?


複式洋房

積分: 250


19#
發表於 10-8-12 17:38 |只看該作者
My friend told me there is a gym playgroup at 都會商場 which is quite good, can try together later...


原帖由 mukmuk 於 10-8-11 19:45 發表
I still have no idea about the playgroup in HungHom, any suggestion?

[ 本帖最後由 winniecheer 於 10-8-12 17:39 編輯 ]

第一胎
6weeks =>0.6cm
12wk2 =>5.86cm


複式洋房

積分: 157


20#
發表於 10-8-12 18:07 |只看該作者
我是紅磡街坊, 不過只係年頭才搬來的

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo