婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 6


1#
發表於 05-7-21 11:14 |只看該作者

救命ar.....><

各位~請問你地有冇好既婦科醫生介紹唷><?要係九龍(最好旺角)ge..仲要女醫生ar...><...痳煩晒各位~~~

我下體唔知做乜野..哩幾個月都無端端勁痕...先頭果幾個月...剩係m 黎之前幾日先會...到哩二個月...always 都好痕><.....我唔知乜野事阿..><...又沒有睇開的婦科醫生...希望你地可以介紹個俾我la...><.... :-(


複式洋房

積分: 139


2#
發表於 05-7-21 11:51 |只看該作者

Re: 救命ar.....><

Dr. Chan Lai Yin, Ophelia

13/F., Room A, Hau Chiao Commercial Centre,
678 Nathan Road, Mongkok, Kln
(MTR Mongkok Station Exit D1)

Tel: 2395 5493

but maybe you have to wait 1 or 2 hours, even booked!


複式洋房

積分: 139


3#
發表於 05-7-21 11:52 |只看該作者

Re: 救命ar.....><

sorry, the telephone no. should be

2395 5131

sorry,


民房

積分: 6


4#
發表於 05-7-21 12:51 |只看該作者

Re: 救命ar.....><

THX ar~~~~~係咪女醫生來的哦 ?? 3qqqqq>3<


複式洋房

積分: 139


5#
發表於 05-7-21 17:11 |只看該作者

Re: 救命ar.....><

係女醫生!
快d打電話, 病向淺中醫 :lol:


禁止訪問

積分: 2394


6#
發表於 05-7-21 20:03 |只看該作者

Re: 救命ar.....><

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3736


7#
發表於 05-7-22 12:39 |只看該作者

Re: 救命ar.....><

你可能係念珠菌...經前後好易因Hormone變化而有, 過了經後又會正常返, 但一定要睇e生(因好唔舒服...要用葯塞), 如e生都話係這種菌你可去有個"紅梅/汁可治婦科病"睇


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


8#
發表於 05-7-23 18:29 |只看該作者

Re: 救命ar.....><

Monkok雅蘭中心9樓Dr. Wong Yuen Ha
Tel-23956612

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo