自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5404


1#
發表於 11-1-6 10:30 |只看該作者
請問美國 可否帶 花膠 入口 ?

TKS


別墅

積分: 962


2#
發表於 11-1-6 11:12 |只看該作者
可以! 如果你拎travel visa 海關會問你乜黎而且好煩囉..因為我個FD 拎green card 都要左問又問..反而另一個FD 真係US 公民冇野問..比佢直行直過. 所以今次我去美國都唔幫人拎D 咁既野過去..無謂出事而且麻煩.


禁止訪問

積分: 10979


3#
發表於 11-2-1 15:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 11-2-1 16:00 |只看該作者
ok~~~~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo