論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3017


1#
發表於 11-2-20 01:09 |只看該作者
今日去左10幾間agent 搵overseas,
間間都係印傭可以傾視像會議,
菲傭可以直接同姐姐傾長途電話,
ok先比錢......

陽x 話, 我地有10幾間分店, 而家做都做唔切,
所有姐姐都無video 睇, 只可睇相同資料,
如果要同姐姐直接對話, 就要比晒錢先可以做,
德x 都係同樣手法......

想問下有無用過呢2間既sis, 如果比晒錢,
overseas $38xx, 全不包, 先至打比姐姐傾下,
原來姐姐又唔識英文(你唔識聽佢識個d),
又唔識中文, 咁換人仲使唔使加錢呀??
更換率高唔高呀?

[ 本帖最後由 熹曈媽咪 於 11-2-20 01:41 編輯 ]
喜樂的心,便是良藥;
優傷的靈,使骨乾枯. (箴 17:22)


伯爵府

積分: 15536


2#
發表於 11-2-20 02:22 |只看該作者
These 2 shops already in black list, never paid in advance.


男爵府

積分: 7836


3#
發表於 11-2-20 16:52 |只看該作者
呢兩間野自己知自己事,
所以要收左錢先比您揭底牌。

一句記之:

財入光棍手......


大宅

積分: 3017


4#
發表於 11-2-20 23:38 |只看該作者
手......

喜樂的心,便是良藥;
優傷的靈,使骨乾枯. (箴 17:22)


男爵府

積分: 7125


5#
發表於 11-2-21 08:53 |只看該作者
佢D姐姐全部都係X成"臭"大嘅,比我都吾阻佢地發達啦!


男爵府

積分: 6247


6#
發表於 11-2-21 10:55 |只看該作者
I hired my current maid from 德x.

if phone interview not satisfied, no need to pay extra for "換人" unless you have already signed the contract and they are processing the paperwork

[ 本帖最後由 eshiro 於 11-2-21 15:00 編輯 ]


水晶宮

積分: 74328


7#
發表於 11-2-21 13:55 |只看該作者
OMG!
收左你錢,又搵到適合既,到時你點算?
你可以換人啊,免貴又點話,你有咁多時間可以浪費咩?到時佢地懶懶行,又會再係BK見到你
來到香港之後發覺唔掂,免貴又點話,你賠幾千蚊,又要再揀過,傷神又傷心.
佢免貴換比你,但又可以再收工人萬幾銀,佢何樂而不為?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo