立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 759
大宅
積分: 3468
積分: 4752
積分: 3356
伯爵府
積分: 17307
民房
積分: 68
原帖由 macymacy 於 11-07-02 發表 我上年一月都做完刮宮,最初我知道時係接受唔到第二日仲去睇第二個醫生,但都係個句 我係8WK時嘗 ...
積分: 1843
Strawberry_2011 發表於 11-7-3 00:03 每當回想時都會暗然流淚!我好明白 你現在有否再嘗試懷孕呢?可否分享一下
原帖由 Bearstar 於 11-07-03 發表 我都會! 醫生叫我塞藥, 我見到bb已經有手有腳...............覺得好難受, 最後又話排唔清, 又要再刮宮. 我 ...
積分: 4131
Strawberry_2011 發表於 11-7-3 09:23 我是塞葯,BB排出後,我見到手仔腳仔,好難過
原帖由 teddy3200 於 11-07-03 發表 可唔可以選擇唔睇?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy