婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1613


1#
發表於 05-8-7 17:29 |只看該作者

有冇媽咪生完 bb 隻眼成日都好痕? 同鼻敏感勁o左好多??

生完九個月, 仲試過兩次眼痛 (少少發炎)
同埋一個月有一半時間都鼻敏感, 成日打"乞痴", 流鼻水!
生之前只係轉天氣先會咁!
有咩方法醫好佢?


別墅

積分: 703


2#
發表於 05-8-9 10:29 |只看該作者

Re: 有冇媽咪生完 bb 隻眼成日都好痕? 同鼻敏感勁o左好多??

我生完都十一個月,我都覺我鼻差好多,一入公司立刻眼淚鼻水一齊,以前我好堅嘎,幾凍都無事。可能抵抗力弱左。
我o念多o的運動會好些。


大宅

積分: 2154


3#
發表於 05-8-9 13:42 |只看該作者

Re: 有冇媽咪生完 bb 隻眼成日都好痕? 同鼻敏感勁o左好多??

呀~~ 呀~~
你唔講開都唔覺呀~ 我都係呀~ 眼睛成日都痕,慘慘呀~nose就一向都唔太好~ 冇得救呢~ 我只希望救吓我眼睛,你咩好方法呢\??? 各位???
歡迎光臨參觀 ¤朗朗小部屋®¤ hihi~朗朗boy來了~ 8月26日出世 ~ 同我玩啦 ~ 我好man架!嘻嘻!


子爵府

積分: 11900


4#
發表於 05-8-9 15:12 |只看該作者

Re: 有冇媽咪生完 bb 隻眼成日都好痕? 同鼻敏感勁o左好多??

生完後鼻敏感嚴重左, 成日打"乞痴", 流鼻水!
有咩方法醫好佢? 我都想知


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo