跳至

首頁
1

尾頁
   0


已刪除用户

積分: 11806


1#
發表於 11-6-27 09:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2573


2#
發表於 11-6-27 10:43 |只看該作者
我間中都有腰骨痛, 叫老公按摩0下, 有時都忍唔住打平瞓, 一陣啦。你平日行路會唔會都有腰痛..? 買托腹帶個ee話帶0左腰唔痛。平日唔痛, 瞓覺都應該冇甘痛。


男爵府

積分: 7154

畀面勳章


3#
發表於 11-6-27 10:44 |只看該作者
若果你而家平瞓仍然舒服,就平瞓住先。
但唔好太長時間,暫時bb唔係太重,平瞓還可。
最重要夠休息,否則仲痛。

另外,每日要做強化腰骨既產前運動,起初做會辛苦,但習慣後,筋骨輕咗,就會舒服。

而日常姿勢都好重要,可以叫老公幫你睇吓行路和坐姿勢係咪唔正確。

最後,可以叫老公每晚幫你按背脊,baby kingdom既父母王國內有教點按摩,我試過,好舒服架~


男爵府

積分: 5361

畀面勳章


4#
發表於 11-6-27 11:31 |只看該作者
小but 發表於 11-6-27 10:43
我間中都有腰骨痛, 叫老公按摩0下, 有時都忍唔住打平瞓, 一陣啦。你平日行路會唔會都有腰痛..? 買托腹帶個e ...

小but,平瞓話唔好,你要注意呀,
我都有叫老公按摩^^


男爵府

積分: 5361

畀面勳章


5#
發表於 11-6-27 11:33 |只看該作者
我都用緊托腹帶,

點評

chanpeimui  我朋友同我講脊醫話托腹帶反而將胎重過左去用腰頂住, 仲唔好bor  發表於 11-6-27 11:50


男爵府

積分: 5361

畀面勳章


6#
發表於 11-6-27 11:35 |只看該作者
jelly208 發表於 11-6-27 10:44
若果你而家平瞓仍然舒服,就平瞓住先。
但唔好太長時間,暫時bb唔係太重,平瞓還可。
最重要夠休息,否則仲 ...

請問父母王國在哪裡呀?唔知我係咪眼大睇唔到.
我想睇呀


男爵府

積分: 5361

畀面勳章


7#
發表於 11-6-27 11:37 |只看該作者
jelly208 發表於 11-6-27 10:44
若果你而家平瞓仍然舒服,就平瞓住先。
但唔好太長時間,暫時bb唔係太重,平瞓還可。
最重要夠休息,否則仲 ...

想再請問父母王國內邊到有教點按摩?

點評

jelly208  http://www.parents-kingdom.com/index.php?option=com_dvideo

產前產後部份可以搵到  發表於 11-6-28 19:01


已刪除用户

積分: 11806


8#
發表於 11-6-27 11:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 625


9#
發表於 11-6-27 12:24 |只看該作者
小but 發表於 11-6-27 10:43
我間中都有腰骨痛, 叫老公按摩0下, 有時都忍唔住打平瞓, 一陣啦。你平日行路會唔會都有腰痛..? 買托腹帶個e ...

我而家17WEEK,左邊PATPAT對上少少已經痛,可能我成日向左側訓,上次去私家婦產科醫生覆診都有問過醫生,佢話睡姿向左,向右,平訓都無所謂,最緊要自己舒服便可(當然唔可以"爬"著訓啦)~


大宅

積分: 3610


10#
發表於 11-6-27 13:02 |只看該作者
我有咗3個月已經痛, 訓覺我左右平都有, 但求c服訓着, 咁我通常平訓一陣都會打側, 因為本身都鐘意側睡...訓時就用d 被或者細pillow "舌"住個肚黎訓....
行企坐都冇問題架, 只係訓落床果下, 同轉身果下痛囉, 強化腰d 運動, 我睇
健康院d 書仔有教, 但可能我條腰一向冇咩力, so有d動作我變咗用腹力, so冇做到, 下次檢查問下e生先o唔ok先..
但游水得架喎, 我唔識游, 只係用呀囡塊浮板, 訓住黎踢下水...果晚條腰好好多架...都可以一試


男爵府

積分: 5361

畀面勳章


11#
發表於 11-6-28 12:39 |只看該作者
chanpeimui 發表於 11-6-27 11:49
多謝提點, 想請問強化腰骨既產前運動可以o係邊度學呢???

小津運河 : 我朋友同我講脊醫話托腹帶反而將胎重 ...

我都聽過,但用左真係舒服好多,
側睡枕用緊,我用係3角形個隻,都OK,反而U形唔好用,又貴


男爵府

積分: 5361

畀面勳章


12#
發表於 11-6-28 12:41 |只看該作者
芒 發表於 11-6-27 13:02
我有咗3個月已經痛, 訓覺我左右平都有, 但求c服訓着, 咁我通常平訓一陣都會打側, 因為本身都鐘意側睡...訓 ...

游水真係得架,我都游緊

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo