跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5689


1#
發表於 11-7-22 23:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11908


2#
發表於 11-7-23 11:54 |只看該作者
manki514 發表於 11-7-22 23:55
想帶bb去浸水,想問各位媽媽馬鞍山泳池同顯田泳池邊個比較好,同埋我想帶bb車去,有無人知泳池有無地方可以 ...
2個我都有去,各有各好,你住邊度?

mos 就多d野玩,又射水又滑梯,又有獨立小朋友池。玩完出黎就去埋公園玩。

顯田個大人室內池好大,夠長又夠深,但 d 水好黃同稍冷。

交通就都差不多,都係馬鐵行 10分鐘左右。


禁止訪問

積分: 5689


3#
發表於 11-7-23 20:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-7-24 23:40 |只看該作者

回覆:manki514 的帖子

馬鞍山泳池內的辨公室可代存bb車,我之前試過.





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo