論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 775


1#
發表於 10-9-20 18:03 |只看該作者
想問有冇人用過運通僱傭中心及紹職會 呢兩間AGENT ,有可意見俾我,THX
因本人要再轉工人, 及對上兩次AGENT 都一般,如果唔係點會搞到,一年唔夠要換三次工人


男爵府

積分: 9418


2#
發表於 10-9-20 20:09 |只看該作者
依家呢個工人就係運通介紹既-no good要炒.,但工人呢樣嘢好講彩數,但唯一要佢幫我出封印尼文既warming letter佢都唔幫,個工人勁傾電話同佢投訴,佢居然答我:你預咗!

[ 本帖最後由 vivienfong 於 10-9-20 20:18 編輯 ]


男爵府

積分: 6783


3#
發表於 10-9-22 12:41 |只看該作者
運通唔掂,叫佢搵工人,好似要我求佢咁......... 上親去都話冇,好似嫌我揀擇~ 但我自問已經要求唔高.....


男爵府

積分: 8709

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


4#
發表於 10-9-22 13:13 |只看該作者
運通.......

又話有工人岩我地,
又話約實左,
又話等緊我地,
結果上到去得個"吉"

浪費我時間!!


大宅

積分: 1064


5#
發表於 11-7-14 13:56 |只看該作者
運X僱傭中心真係好離譜, 最近我經呢間公司請個菲傭, 個菲傭來到後發覺同個間公司俾我D資料好大出入, 第一個菲傭成68kg 重, 但係個張資料寫49kg, 後來經過菲傭講佢從來未試有49kg 重, 另外個菲傭重同我講話佢有幾個前僱主因為某D原因佢未完contract, 但係呢間公司之前俾既資料我寫全部呢個菲傭既前僱主都finish contract, 最離譜個單係個菲傭係某個前僱主做左只有半年, 但呢間公司既資料就寫佢做左兩年, 個菲傭好老實話俾我知佢係經呢間HK公司做agent 直接介紹工作無經任何菲律賓當地agent, 個D資料係呢間公司作出來呃人, 所以請各位小心, 以後千萬唔好再經呢間agent搵工人, 因為佢地D工人資料作野作得好離譜, 完全不可信心!!!!!!


大宅

積分: 1064


6#
發表於 11-7-14 13:57 |只看該作者
運X僱傭中心真係好離譜, 最近我經呢間公司請個菲傭, 個菲傭來到後發覺同個間公司俾我D資料好大出入, 第一個菲傭成68kg 重, 但係個張資料寫49kg, 後來經過菲傭講佢從來未試有49kg 重, 另外個菲傭重同我講話佢有幾個前僱主因為某D原因佢未完contract, 但係呢間公司之前俾既資料我寫全部呢個菲傭既前僱主都finish contract, 最離譜個單係個菲傭係某個前僱主做左只有半年, 但呢間公司既資料就寫佢做左兩年, 個菲傭好老實話俾我知佢係經呢間HK公司做agent 直接介紹工作無經任何菲律賓當地agent, 個D資料係呢間公司作出來呃人, 所以請各位小心, 以後千萬唔好再經呢間agent搵工人, 因為佢地D工人資料作野作得好離譜, 完全不可信心!!!!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo