想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2878


1#
發表於 11-8-17 09:05 |只看該作者
我今次已經不告訴他有哈哈笑費事他有壓力,又着戰衣又和他去食生蠔都唔得,我仲可以點??




大宅

積分: 2552

畀面勳章


2#
發表於 11-8-17 10:55 |只看該作者
耐唔時食一兩次生蠔無咩用咖,我買咗善存同gnc蠔皇素要c6日日食。
不過氣氛都好緊要~~唔好咁緊張啦~
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 3643


3#
發表於 11-8-17 12:42 |只看該作者
請問你既笑哈哈係day幾check到架???


大宅

積分: 2878


4#
發表於 11-8-17 12:53 |只看該作者

回覆:dollylash 的帖子

我知蠔皇素對丁丁有效,但對硬度有效嗎?





伯爵府

積分: 19825

BK Milk勳章


5#
發表於 11-8-17 12:55 |只看該作者
蠔皇素應該只係對丁丁有效, 硬度呢家o野, 應該就無作用囉...~~~

如果佢硬度唔夠, 係咪佢真係太攰呀???


大宅

積分: 2878


6#
發表於 11-8-17 17:00 |只看該作者

回覆:jessying 的帖子

如果你cycle 28日,就大概14,如此類推,u hv to know your cycle first




大宅

積分: 2878


7#
發表於 11-8-17 17:03 |只看該作者

回覆:丁丁aunty 的帖子

不是呀,他一個月只能成功一次,唉...仲次次都不是在排卵期,難中過六合彩




男爵府

積分: 7674


8#
發表於 11-8-17 17:05 |只看該作者
hichan 發表於 11-8-17 17:03
不是呀,他一個月只能成功一次,唉...仲次次都不是在排卵期,難中過六合彩



...
咁不如搵e生幫手啦


伯爵府

積分: 19825

BK Milk勳章


9#
發表於 11-8-17 17:06 |只看該作者
有時要夾到dodo真係好鬼煩, 其實大家收o左工得番半條人命, 都想收工做o下自己鐘意做o既事, 到撻落床果陣又鬼死咁夜, 咩mood都無晒啦....

我同我老公未開工, 但係諗起排蛋時要隔日o黎....真係覺得好似唔多possible....

點評

aprilharu  非常同意呀!我同老公都係咁呀!真係mission impossible!  發表於 11-8-17 22:47
jocat102  我都係咁話...返工半死,返到屋企又要照顧女女,之後又要做家務,真係無mood!  發表於 11-8-17 18:18


大宅

積分: 2878


10#
發表於 11-8-17 17:17 |只看該作者

回覆:丁丁aunty 的帖子

不過昨天我地都放假啦,咁都唔得




大宅

積分: 2878


11#
發表於 11-8-17 17:18 |只看該作者

回覆:rcbaby 的帖子

咁我要做iui/ivf? 要好多$呀!救命




大宅

積分: 1720


12#
發表於 11-8-17 17:25 |只看該作者
你試下放鬆d,因為你太緊張只會令你c6緊張,一緊張就會硬唔到!!仲要記得係為做而做,而唔會一味掛住要bb先做,因為就算你去睇e生,e生都係咁同你講!或者最後一個做法就係食偉高幫你c6手,但我個人認為最好靠自己,真係無辦法情況下先食啦~因為聽聞一食左之後好難靠自己得!!!!或者換時間換地點都不防一試.....


大宅

積分: 2878


13#
發表於 11-8-17 23:43 |只看該作者
回覆 ml321 的帖子

食偉高有藥性,要bb應該不可以食

我c6今晚再試,都係無入到就射,一定無機啦

不過他知我唔開心真的努力嘗試了好多次....都嬲唔落...無奈


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


14#
發表於 11-8-17 23:52 |只看該作者
hichan 發表於 11-8-17 23:43
回覆 ml321 的帖子

食偉高有藥性,要bb應該不可以食
我聽人講,有隻C字頭既西藥都有幫助,可以問下醫生喎


大宅

積分: 1720


15#
發表於 11-8-18 15:13 |只看該作者
回覆 hichan 的帖子

其實係家計會個e生教架,但最後我c6緊係無試啦~因為都係想靠自己...


大宅

積分: 2878


16#
發表於 11-8-18 16:35 |只看該作者
醫生教食偉高?其實都是gd idea,容易成功,怕我怕影響丁丁

你去過家計會?有用嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo