婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2887


1#
發表於 05-9-14 14:47 |只看該作者

好煩....月經問題

我來經成個月都仲未完,而家仲有少少,有時幾日都係來啡色,但小便後用紙巾抺就有血絲,我都唔知發生咩事。
我之前正常來經,完後隔幾日又見紅,我即刻睇婦科醫生,醫生檢查後話冇事係月經再來,話我係荷爾蒙分泌有問題,咁醫生就比D荷爾蒙藥我食,話完藥後會再來多一次經,應該會來一星期左右,所以到而家都仲有,醫生同我講如果一星期後仲有先再睇佢,所以而家我好大壓力,同埋好驚,驚唔知會唔有其它問題,好希望呢幾日可以完經。
請問各位冇有經驗或有資料可以話我知,謝謝。


:-( :-( :- :-(


男爵府

積分: 5926


2#
發表於 05-9-16 22:32 |只看該作者

Re: 好煩....月經問題

我剛剛和妳發生的case一樣呀,話說我之前是有用避孕貼的,用了都差不多年半,但上個月的月經時紅時啡咁來了一個月,我以為又是子宮頸生了息肉,於是去看醫生做檢查,點知醫生話沒有喎我當時幾驚呀,後來醫生話現檢查表面就沒事,那就當是避孕貼影響,叫我停了它,好彩今個月就正常了。妳有沒有用避孕物品?


男爵府

積分: 6174


3#
發表於 05-9-20 01:01 |只看該作者

Re: 好煩....月經問題

WONGTUNG,
不如睇下中醫啦。


大宅

積分: 2887


4#
發表於 05-9-20 11:05 |只看該作者

Re: 好煩....月經問題

herman-mame

多謝你的意見,我冇用避孕貼,我呢幾日完全正常了,但自己心理壓力仲有小小,我而家諗緊要唔要睇多次婦科醫生或中醫好呢?你正常後有冇睇中醫調理呀!




男爵府

積分: 5926


5#
發表於 05-9-22 23:19 |只看該作者

Re: 好煩....月經問題

wongtung

其實我生完亞b之後的period都不是太好,來經量很多的,試過看中醫看了差不多2個月,飲中葯飲得耐很辛苦 ,但沒有飲葯又好似返回以前咁,所以我沒再看中醫了


王國會長

積分: 9361

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章 王國會長 爸B勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 05-9-23 13:50 |只看該作者

Re: 好煩....月經問題

我呢兩個月都係咁,一星期來完,隔幾日又來,是啡色,有血絲,之後食白鳳丸,過左幾日又變回正常分秘。而今個月,有正常分秘只有一個星期多些。
呢個現象以前未生係唔會有,生左個仔就越來越古怪。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo