想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3835


1#
發表於 11-9-28 13:01 |只看該作者
我係政府醫院睇婦科時,她幫我抽血,報告話我德國麻疹抗體偏低!
醫生建議我打番,不過要肯定無BB才可打,同埋打完要數個月才可有BB,所以要避孕!

我已經心急想生BB架啦! 而家仲叫我避孕數個月! 好唔開心!


我上網睇,有D人話打完1個月可有BB,又有D人話要3個月,又有D人話要半年??? 究竟應該係幾耐??

本身飲緊中藥及針灸,有無影響? 要唔要停??

我上網睇過,如果無抗體,又唔好彩感染左,真係會好嚴重架! 生BB出來會有事架!

所以一定要打!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo